Rozjaśnienie dębowego parkietu

1. Data: 2002-12-16 11:34:39

Temat: Rozjaśnienie dębowego parkietu
Od: "Agia" <A...@G...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
kupujemy mieszkanie, w któym jest klepka dębowa. Problem polega na tym, że
nie podoba nam się szary odcień drewna dębowego. Czy jest sposób, żeby
klepkę dębową rozjaśnić?

Dzięki za pomoc
Agnieszka

1. Data: 2002-12-16 16:33:59

Temat: Re: Rozjaśnienie dębowego parkietu
Od: "Tomek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agia" <A...@G...com> wrote in message
> [...]
> kupujemy mieszkanie, w któym jest klepka dębowa. Problem polega na tym, że
> nie podoba nam się szary odcień drewna dębowego. Czy jest sposób, żeby

Można ją ługować, ale nie wiem czy robi się to na podłogach już ułożonych.
tomek

1. Data: 2002-12-18 10:08:27

Od: "Plonskib" <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę można, ale to nic nie pomoże. Przecież szarość klepki wynika z
odbarwienia włókiem prawdopodobnie skutkiem mycia (właśnie odczynnik
zasadowy to spowodował). Jedynie cyklinowanie tutaj może pomóc.

1. Data: 2002-12-18 11:06:32

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agia" <A...@G...com> napisał w wiadomości
> Hej,
> kupujemy mieszkanie, w któym jest klepka dębowa. Problem polega na tym, że
> nie podoba nam się szary odcień drewna dębowego. Czy jest sposób, żeby
> klepkę dębową rozjaśnić?

Firma Starwax (m. in. dostępne w OBI) ma w swej ofercie rozjaśniacz do
drewna. NIE TESTOWAŁEM na zszarzałych klepkach i nie wiem, jaki będzie
efekt.

Dominik Jan Domin

rewelacyjne grzejniki elektryczne QUELLET
jak czesto wlacza sie lodowka ?
Płomień mi gaśnie na kuchence gazowej !
Pralka bez wody (na razie mam nadzieje)
firanki - jak obszyc boki????