Czy STARANE się biodegraduje?

11. Data: 2005-05-31 07:07:40

Temat: Re: Czy STARANE się biodegraduje?
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mityczna szkodliwosc dla ludzi i zwierzat.

Szkodliwosc wedlug mnie mityczna
(o ile ktos nie przedstawi dowodow)
natomiast korzysci ze stosowania widac golym okiem
juz po paru godzinach.

Pozdrawiam calvi

12. Data: 2005-05-31 09:01:12

Od: Piotr Wolski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie za odpowiedzi. A swoja drogą ciekaw jestem, czy starane
zawiera tylko związki organiczne typu węglowodorów, czy sa jakies inne
pierwiastki (kadm, ołów, itp.).

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2005-05-31 10:15:21

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał:

> Dzięki wielkie za odpowiedzi. A swoja drogą ciekaw jestem, czy starane
> zawiera tylko związki organiczne typu węglowodorów, czy sa jakies inne
> pierwiastki (kadm, ołów, itp.).

Albo uran i pluton?
:)))

Pozdrawiam calvi

14. Data: 2005-05-31 12:58:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

calvi wrote:

> Powiedz Michal, czy znasz jakies konkretne opracowanie naukowe
> dotyczace szkodliwosci dlugortwalego kontaktu z np. Starane w
> malych dawkach?

Wlasnie o to mi chodzi - czy takie badania byly robione?

> Zwiazek chemiczny jak kazdy inny,
> tyle ze niszczy rosliny dwuliscienne.
> Powiedz, co go wyroznia sposrod innych preparatow
> np. farby do malowania scian?
> Oczywiscie farby nie wylewamy na trawnik, ale Tobie ciagle
> chodzi o jakas mityczna szkodliwosc dla ludzi i zwierzat.
> Czy ktos to do diaska udowodnil?

A nie wydaje Ci sie, ze w stosunku do preparatow, ktorych celem
jest badz co badz zabijanie zywych organizmow, a nie zmiana koloru
sciany, nalezy wykazywac znacznie dalej posunieta podejrzliwosc?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2005-05-31 17:02:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4cZme.8228$p94.5120@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> ... w stosunku do preparatow, ktorych celem
> jest badz co badz zabijanie zywych organizmow, a nie zmiana koloru
> sciany, nalezy wykazywac znacznie dalej posunieta podejrzliwosc?

Hejka. Na zasadzie, że wszystko, co nieznane jest groźne, straszne,
przerażające.
Pozdrawiam hektycznie Ja...cki

16. Data: 2005-05-31 18:59:01

Od: Piotr Wolski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

calvi napisał(a):

> Albo uran i pluton?
> :)))

ROTFL
;-))

17. Data: 2005-05-31 22:01:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Na zasadzie, że wszystko, co nieznane jest groźne, straszne,
> przerażające.

Nie. na zasadzie zdrowego rozsadku i kilku przykladow z niezbyt
odleglej przeszlosci.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2005-06-01 11:42:07

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisal:
> Nie. na zasadzie zdrowego rozsadku i kilku przykladow z niezbyt
> odleglej przeszlosci.

:)))
To wlasnie moj zdrowy rozsadek pozwala mi stosowac Starane.
:)))

Pozdrawiam calvi

19. Data: 2005-06-01 12:57:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. na zasadzie zdrowego rozsadku i kilku przykladow z niezbyt
> odleglej przeszlosci.
>
> Pozdrowienia,
>        Michal

Czy mogę się dowiedzieć gdzie jest zdrowy rozsądek, kiedy zamiast
oprysku zdecyduję się kilka razy w sezonie przelecieć pół kilometra
ścieżek motyczką?
Czy rozsądnie będzie,jeśli zrobi to żona, bo robi dokładniej?
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2005-06-01 13:34:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy mogę się dowiedzieć gdzie jest zdrowy rozsądek, kiedy zamiast
> oprysku zdecyduję się kilka razy w sezonie przelecieć pół kilometra
> ścieżek motyczką?

Zdrowy rozsadek mowi mi, ze trucizny moga mi zaszkodzic.
A latanie z motyka jest chyba lepsze niz cwiczenie na silowni? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz