Thuja - w jakiej odległości posadzić..

1. Data: 2005-05-27 19:55:07

Temat: Thuja - w jakiej odległości posadzić..
Od: "Marian P" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pięknie,
planuję posadzić tuję Szmaragd tak, żeby utworzyła tzw. "ścianę".
Jeden z ogrodników radził zachować odległość 80 cm, inny 70.
Może ma ktoś z Was doświadczenie w tym względzie..?

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-05-27 21:28:42

Temat: Re: Thuja - w jakiej odległości posadzić..
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian P wrote:
> [...]
> Jeden z ogrodników radził zachować odległość 80 cm, inny 70.
> Może ma ktoś z Was doświadczenie w tym względzie..?

50-60cm
Średnio 55
Co 70 cm sadzi sie Brabant.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

3. Data: 2005-05-29 13:13:37

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl>

> 50-60cm
> Średnio 55
> Co 70 cm sadzi sie Brabant.

I dwa rzędy w mijankę \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-05-30 07:56:55

Od: "Bartek" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jak co ale ja mam szmaragdy i posadzone co 70 cm , na chwile obecna
tworza sciane moznaby je posadzic cm 60 ale mniej to chyba niekoniecznie!!!
W sumie to jest tak ze efekty takich roslin sa dopiero po kilku latach, moje
szmaragdy maja ok 4 lat i maja juz ok 80cm srednicy i nadal rosna :))

pozdr Aga

Kalia
Czyżby upał?
Oczko wodne, krotkie pytanie.
funkia, hosta kiedy dzielic ??
POMÓŻCIE. Gdzie mogę kupić piwonię drzewiastą.