Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

41. Data: 2004-05-09 05:12:27

Temat: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> wrote in message

> Dzis zdazylo mi sie obejrzec ten program, bo akurat bylem rano na nogach.
> Dzisiejszy odcinek byl ciekawszy niz zwykle. Bylo o lilich, magnoliach,
> pomidorach i o kwiatach w wiszacych doniczkach.

Ja zauważyłem że to programy różnią sie bardzo w zależności kto je prowadzi
Jak widzę Agatę F-K to wiem że moge od razu wyłączyć, Czuksanow jest niezły
ale zbyt nadęty, najlepszy prowadzący to "ten w okularach" - ale programy ma
najrzadziej...
Dużą zaletą jest zapraszanie ciekawych gości ( prof. Wiech, Kiszka, Zymon,
Marczyński...) ale samo prowadzenie, dobór tematu i sposób filmowania to
kleska. Najbardziej dobijają mnie gdy mówią o ogrodach ozdobnych i pokazuja
sadzenie roslin w ogrodzie w których jest juz upchane wszystko ( mydło i
powidło- to chyba taki telewizyjny ogrodek do sadzenia) sadzą zawsze przy
płocie zrobonym z "cmentarnych" płyt betonowych... w którym miejscu ten ogród
jest ozdobny to nie wiem - pokazują 10-centymetrowe roślinki i ogromny
cmentarny płot...

Pozdrawiam
Jack

42. Data: 2004-05-09 09:26:20

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c7jjdv$ov4$1@nemesis.news.tpi.pl,
Janusz Czapski napisał(a):

> Wkręcaj się o ile masz pomysł na coś lepszego....
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Daj przyklad scenariusza takiego programu. Bez żadnego wstydu. :-)))
> Tu już scenariusze filnowe były publikowne (np. Ochrona winnicy
> Bogusława przed mrozem...)
> J.

A ja podejmuję się porządnie taki scenariusz zrealizować czyli nakręcić.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

43. Data: 2004-05-10 00:12:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Nie, jeśli chodzi o 'przyrodnicze', to mam wrażenie, że górą
> Skandynawowie i Niemcy. :-)

Nie pisalem, kto najlepszy. Bralem pod uwage tylko produkcje USA i
brytyjskie (przyrodnicze, bez cudzyslowu ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

44. Data: 2004-05-10 00:19:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Wkręcaj się o ile masz pomysł na coś lepszego....

Nie ja :) Moze ktos z Was? Wiem, jaki powinien byc taki program, by byl dla
mnie ciekawszy. Rzecz w tym, ze wtedy moga sie znalesc ludzie, dla ktorych
bedzie on bardziej nudny.

> Tu już scenariusze filnowe były publikowne (np. Ochrona winnicy Bogusława
> przed mrozem...)

Czy byl to scenariusz dla Dziadka?

Pozdrawiam,
Bpjea

45. Data: 2004-05-10 20:52:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c7mjqi$d0t$2@nemesis.news.tpi.pl,
Bpjea napisał(a):
> [...]
> byl dla mnie ciekawszy. Rzecz w tym, ze wtedy moga sie znalesc
> ludzie, dla ktorych bedzie on bardziej nudny.

Podejmę się realizacji każdego scenariusza, utwórzmy więc grupę
producencką - realizacja cyklu filmów o ogrodach. Wpisuję się.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

46. Data: 2004-05-11 03:57:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Podejmę się realizacji każdego scenariusza, utwórzmy więc grupę
> producencką - realizacja cyklu filmów o ogrodach. Wpisuję się.

Czekamy na scenariusze ;)
Trzeba jeszcze ustalic termin castingu na prezenterke (ew. prezentera) ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: oficjalnie nie ma mnie w grupie producenckiej ;)

mapa
Pierwiosnki
Wrocław ma gorzej :-)))
siew winorośli