Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety

21. Data: 2013-04-08 13:35:08

Temat: Re: Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 14:47:58 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Przepraszam za literówki- ale odpowiadam ze zdalnego pulpitu:-)

Nie przejmuj się, literówki łatwo jest rozpoznać, w odróżnieniu od byków
gramatycznych typu "lubieć" u Ghosta.

22. Data: 2013-04-08 13:35:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

Swiron, sie durniu zdecyduj, bo dopiero co Hannka Ghost i Izka manipulowali
innymi, teraz sie to wszystko zaczyna mięnszac. W dodatku cokolwiek
wyczyczasz o sobie od razu komu innemu przyklejasz. Cwicz zwieracze.

> Przepraszam za literówki- ale odpowiadam ze zdalnego pulpitu:-)

Znaczy pite bylo.

23. Data: 2013-04-08 13:53:18

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 15:35, Ghost pisze:

> [...]
> manipulowali innymi, teraz sie to wszystko zaczyna mięnszac. W dodatku
> cokolwiek wyczyczasz o sobie od razu komu innemu przyklejasz. Cwicz

raczej takie zwyczajowe pitu pitu mięnszu mięnszu

24. Data: 2013-04-08 14:24:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 14:45, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> Eee- masz się czym przejmować:-). Mnie interesuje ten ciekawy-
> naprawdęciekawy układ: [...]

Zamiast się bac tych strasznych ludzi - interesujesz sie,
zaciekawiasz. To niesamowite !! Co daje ci tak wielką siłe, ze
czystego zla sie nie lekasz ?

Debska

25. Data: 2013-04-08 16:57:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> raczej takie zwyczajowe pitu pitu mięnszu mięnszu

Czy ja się Ciebie czepiam, durna pało?! Mam potargać za czuprynę?! Hę!? Czy
się po prostu odpierdzielisz i zaczniesz komu innemu dupę obsmarowywać?!
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

26. Data: 2013-04-08 17:02:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Zamiast się bac tych strasznych ludzi - interesujesz sie,
>zaciekawiasz. To niesamowite !! Co daje ci tak wielką siłe, ze
>czystego zla sie nie lekasz ?

To proste, Szanowna Pani:-). Jestem dobrym człowiekiem.

27. Data: 2013-04-08 17:03:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja się Ciebie czepiam

Owszem tak:
<cytat>
</cytat>
to czepianie sie Izy jest tylko kilka wersow wyzej.

28. Data: 2013-04-08 17:08:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> To proste, Szanowna Pani:-). Jestem dobrym człowiekiem.

Tez tak mysle.

29. Data: 2013-04-08 17:13:31

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 19:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Owszem tak:
> <cytat>
> </cytat>
> to czepianie sie Izy jest tylko kilka wersow wyzej.
mnie ciekawi jakim cudem właśnie mnie udało się go
tak rozjuszyć. o ile mnie pięcioletnią bytność tu nie myli
jeszcze nikogo tak nie wyzywał jak mnie. kto wie, niech się podzieli
swoim punktem widzenia na tę sprawę, bo ja nie mam pomysłu. wiesz ghost ?

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

30. Data: 2013-04-08 17:23:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze nikogo tak nie wyzywał jak mnie. kto wie, niech się podzieli swoim
> punktem widzenia na tę sprawę, bo ja nie mam pomysłu. wiesz ghost ?

On jest dobry a ty zua? Nic innego mi na mysl nie przychodzi.

Jak Ewa zdobyła władzę
Molestowanie w przestrzeni publicznej.
Niedługo...
Boski. Bosko.