Re: Czy dobra moc szkieł?

Data: 2006-06-20 13:04:14
Temat: Re: Czy dobra moc szkieł?
Od: "casus" <c...@g...pl>

> Witam,
>
> Noszę od mniej więcej dwóch lat soczewki kontaktowe (toryczne) o mocach
>
> P: -5,5 -0,75 x 10
> L: -4,5 -1,75 x 170
>
> Widzę w nich bardzo dobrze, nie idealnie ale naprawdę nieźle. Postanowiłem
> zrobić sobie dodatkowo okulary, żeby móc wieczorem po powrocie do domu je
> nosić i nie chodzić cały czas w soczewkach. Do tej pory miałem jakieś
> takie stare, w których widzę średnio.
> No więc poszedłem do okulisty po kwitek na nowe okulary. Przebadał mnie na
> trzech różnych maszynach i wypisał ze powinienem mieć szkła

> [...]

Trudno zajac stanowisko bez zbadania. Jest nieznaczna roznica pomiedzy moca
soczewek a recepta na okulary, nie mozna powiedziec, ktory dobor jest
prawidlowy, nie mozna tez powiedziec, czy po czasie parametry Twojej wady
sie nie zmienily, nie mozna wreszcie powiedziec, czy badanie bylo
przeprowadzone tak jak powinno. W zwiazku z powyzszym jesli nie ufasz
lekarzowi, ktory dobral Ci korkecje okularowa, to skonsultuj innego
okuliste.

pozdr.

casus