Re: Czy dobra moc szkieł?

Data: 2006-06-20 16:52:14
Temat: Re: Czy dobra moc szkieł?
Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

casus napisał(a):

> Trudno zajac stanowisko bez zbadania. Jest nieznaczna roznica pomiedzy moca
> soczewek a recepta na okulary, nie mozna powiedziec, ktory dobor jest
> prawidlowy, nie mozna tez powiedziec, czy po czasie parametry Twojej wady
> sie nie zmienily, nie mozna wreszcie powiedziec, czy badanie bylo
> przeprowadzone tak jak powinno. W zwiazku z powyzszym jesli nie ufasz
> lekarzowi, ktory dobral Ci korkecje okularowa, to skonsultuj innego
> okuliste.

Sprawa można powiedzieć się zakończyła. Poszedłem do tego
samego doktora z soczewkami (na pudełku są parametry), z
kwitem który wypisał i poprosiłem żeby wyjaśnił rozbieżność.
Co mi powiedział - nie wiem, zawikłał strasznie więc nic nie
zrozumiałem. Brzmiało to fachowo więc poszedłem do optyka
żeby zrobił okulary. No i muszę powiedzieć że widzę w nich
wcale nieźle. Nie mam zamiaru w takim razie wnikać dalej,
soczewki dalej będę kupował takie jak do tej pory, skoro
wszystko działa dobrze po co kombinować.
Mam za to inny problem, okulary ciągle mi się zsuwają, i
jestem zmuszony je bez przerwy poprawiać. Ale rozumiem, że
tu na pomoc Grupy nie ma co liczyć, z tym trzeba sobie
poradzić jakoś samemu.

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/