Czy dobra moc szkieł?

1. Data: 2006-06-18 17:08:00

Temat: Czy dobra moc szkieł?
Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Noszę od mniej więcej dwóch lat soczewki kontaktowe
(toryczne) o mocach

P: -5,5 -0,75 x 10
L: -4,5 -1,75 x 170

Widzę w nich bardzo dobrze, nie idealnie ale naprawdę
nieźle. Postanowiłem zrobić sobie dodatkowo okulary, żeby
móc wieczorem po powrocie do domu je nosić i nie chodzić
cały czas w soczewkach. Do tej pory miałem jakieś takie
stare, w których widzę średnio.
No więc poszedłem do okulisty po kwitek na nowe okulary.
Przebadał mnie na trzech różnych maszynach i wypisał ze
powinienem mieć szkła

P: -5,5 -0,5 x 5
L: -4,75 -1,25 x 180

Skąd ta różnica między szkłami kontaktowymi, które obecnie
noszę (widzę w nich świetnie) a szkłami przepisanymi przez
okulistę? Boję się że w nowych okularach będę widział słabo.
A może kontakty mam dobrane nie optymalnie? A może takie
różnice są czymś normalnym i w ogóle powinienem poluzować
majty i się nie martwić niepotrzebnie. Proszę o opinie ludzi
znających się na rzeczy.

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

2. Data: 2006-06-19 19:06:39

Temat: Re: Czy dobra moc szkieł?
Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> napisal nam:

> Witam,
>
> Noszę od mniej więcej dwóch lat soczewki kontaktowe
> (toryczne) o mocach

moce kontaktow a moce soczewek w okularach nie pokrywaja sie czesto a moze i
zawsze, caus dokladnie Ci napisze ale wloz okulary i zobacz i pozniej marudz
;))

Z tego co widze to czy dobrze rozumiem ze masz i krotkowzrocznosc i
astygmatyzm (te wartosci w okolicach -1.75D).

3. Data: 2006-06-19 22:48:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może takie różnice są czymś normalnym i w ogóle powinienem poluzować
> majty i się nie martwić niepotrzebnie. Proszę o opinie ludzi znających się

Niezupełnie odpiszę na temat, ponieważ nie znając się na okulistyce, sam
jestem okularnikiem. kilka dni temu miałem "na nosie" okulary, które mają 0
dioptrii, jest na nich bardzo widoczna siatka, która zmusza oczy (oko) do
akododacji, wysila mięśnie oczu, wyostrza wzrok.
Okulary kosztują 250 zł. Szczegóły znajdziesz na stronie :
www.okowid .com.pl
firma ma siedzibe w Bielsku-Białej
Moim zadaniem nie jest jej reklamowanie, piszę to przez życzliwość.
Ja też skorzystam z usługi tej firmy.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-06-20 09:27:46

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widze to czy dobrze rozumiem ze masz i krotkowzrocznosc i
> astygmatyzm (te wartosci w okolicach -1.75D).

P: -5,5 -0,75 x 10

sfera cylinder oś

L: -4,5 -1,75 x 170

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

5. Data: 2006-06-20 13:01:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.okowid .com.pl
> firma ma siedzibe w Bielsku-Białej
> Moim zadaniem nie jest jej reklamowanie, piszę to przez życzliwość.

bzdura, bzdura. Kiedys juz zajmowalem stanowisko w kwestii tych "okularow" i
proponuje w archiwum odszukac maja opinie. Zwlaszcza, jesli przeczytacie
koncowe wyniki badan dr Elzbiety Sedrowicz z Kliniki warszawskiej (ktora
znam osobiscie i rowniez o tych pseudopomocach z nia rozmawialem)
zobaczycie, ze efekt lepszego widzenia osiaga sie glownie po operacjach
zacmy lub przy zmetnieniu soczewki. Natomiast pisanie o rozleniwianiu
akomodacji poprzez noszenie korkecji okularowej jest totalnym klamstwem i
manipulacja. Radze przeznaczyc 250 zl na inne cele, np. Osrodek dla
Niewidzacych w Laskach.

pozdr.

casus

6. Data: 2006-06-20 13:01:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z tego co widze to czy dobrze rozumiem ze masz i krotkowzrocznosc i
> astygmatyzm (te wartosci w okolicach -1.75D).

oj casus chyba dokladnie nie napisze:-))))

pozdr.

casus

7. Data: 2006-06-20 13:04:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może takie różnice są czymś normalnym i w ogóle powinienem poluzować
> majty i się nie martwić niepotrzebnie. Proszę o opinie ludzi znających się

Trudno zajac stanowisko bez zbadania. Jest nieznaczna roznica pomiedzy moca
soczewek a recepta na okulary, nie mozna powiedziec, ktory dobor jest
prawidlowy, nie mozna tez powiedziec, czy po czasie parametry Twojej wady
sie nie zmienily, nie mozna wreszcie powiedziec, czy badanie bylo
przeprowadzone tak jak powinno. W zwiazku z powyzszym jesli nie ufasz
lekarzowi, ktory dobral Ci korkecje okularowa, to skonsultuj innego
okuliste.

pozdr.

casus

8. Data: 2006-06-20 16:52:14

Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> [...]
> przeprowadzone tak jak powinno. W zwiazku z powyzszym jesli nie ufasz
> lekarzowi, ktory dobral Ci korkecje okularowa, to skonsultuj innego

Sprawa można powiedzieć się zakończyła. Poszedłem do tego
samego doktora z soczewkami (na pudełku są parametry), z
kwitem który wypisał i poprosiłem żeby wyjaśnił rozbieżność.
Co mi powiedział - nie wiem, zawikłał strasznie więc nic nie
zrozumiałem. Brzmiało to fachowo więc poszedłem do optyka
żeby zrobił okulary. No i muszę powiedzieć że widzę w nich
wcale nieźle. Nie mam zamiaru w takim razie wnikać dalej,
soczewki dalej będę kupował takie jak do tej pory, skoro
wszystko działa dobrze po co kombinować.
Mam za to inny problem, okulary ciągle mi się zsuwają, i
jestem zmuszony je bez przerwy poprawiać. Ale rozumiem, że
tu na pomoc Grupy nie ma co liczyć, z tym trzeba sobie
poradzić jakoś samemu.

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

9. Data: 2006-06-20 18:18:56

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je bez przerwy poprawiać. Ale rozumiem, że tu na pomoc Grupy nie ma co
> liczyć, z tym trzeba sobie poradzić jakoś samemu.

podejdz do optyka, za darmo od reki powinien Ci je przygiac i ustawic
prawidlowo.

pozdr.

casus

10. Data: 2006-06-22 15:48:38

Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> [...]
> akomodacji poprzez noszenie korkecji okularowej jest totalnym klamstwem i
> manipulacja. Radze przeznaczyc 250 zl na inne cele, np. Osrodek dla

Szanowny casus
Jak widze jesteś lekarzem, a może reprezentujesz pod tym logo grupę
lekarzy okulistów i optyków. Oczywiście każdy czytający i
myślący rozumie co to znaczy- reprezentujesz jeden i jedyny "słuszny
" punkt widzenia- medycyna konwencjonalna TAK a wszystkie inne
propozycje oczywiście szarlataneria. Jednak prawda jest inna i wszyscy
o tym wiedzą. Istnieje od tysięcy lat ******medycyna tradycyjna******
- potocznie nazywana niekonwencjonalną. Skuteczność jej świadczy
sama za siebie. Ludzie korzystali, korzystają i będą korzystać z
niej, nie dlatego że chcą nabić komuś kasę,lub są niedouczeni i
naiwni,a dlatego że chcą być zdrowi a ona jest bardzo skuteczna. Ja
też z niej skorzystałem. Miałem bardzo słaby wzrok -
krótkowzroczość. Przez wiele lat chodziłem od okulisty do okulisty
po nowe recepty na mocniejsze okulary i soczewki. A dziś - już nie
pamiętam jak wygląda gabinet okulisty! Pozbyłem się wady dzięki
metodzie A. Smutko - bioenergokorekcji wzroku. A tak na marginesie nie
rozumiem wrogości niektórych przedstawicieli medycyny klasycznej do
akupunktury, homeopatii, ziołolecznictwa, oczywiście bioenergoterapii
i różnych innych metod medycyny naturalnej. Najpierw krytykują
potem sami korzystają-sam to widziałem.Na kursie u Artura Smutko,
byli lekarze ze swoimi krótkowidzącymi dziećmi i z kursu wyjechali
jak wszyscy inni zadowoleni,a może nawet bardziej.

co to za dolegliwosc
Re: HOW TO BECOME A MUSLIM
Kaszel trwa juz miesiac :(
reakcja alergiczna - jak szybko?