Czy gary BergHOFF sa w sklepach w WAW?

1. Data: 2002-05-15 14:11:00

Temat: Czy gary BergHOFF sa w sklepach w WAW?
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Temat tych garow byl juz poruszany, ale nie doczytalem sie, czy mozna je
kupic/obejrzec inaczej niz u Cygana zajezdzajacego pod dom.

Chcialbym pojsc do sklepu, gdzie moge je zobaczyc, dotknac, dostac
paragon itd itd... Czy w Warszawie jest taki?

Pozdrawiam
Jacek A.

1. Data: 2002-05-16 07:01:27

Temat: Re: Czy gary BergHOFF sa w sklepach w WAW?
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj sklepu z wyprzedarzą artykułów po odprawie celnej skasowanych tam
są zawsze. Podaj cenę bo są duże różnice w Polsce np 400 albo 650 PLN. za te
250 to można sobie wycieczkę do innego miasta zrobić no nie?

Pozdro

Dry

Użytkownik "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> napisał w
wiadomości news:3CE26C74.945A4E37@hector.com.pl...

1. Data: 2002-05-16 07:25:26

Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Posiadam takowe garniki. Kupilam na bazarze i tam tez zwrocono mi uwage, ze
sa rozne rodzaje tych garnków (kilka lat temu byly 2). Wygladaja
identycznie. Mozna je poznac po pierwsze po opakowaniu i ciezarze. Te lepsze
byly w granatowym opakowaniu i byly ciezsze a gorsze w zielonym i byly
lzejsze.
Niestety nie mieszkam ani w Warszawie ani w okolicach i nie wiem gdzie tam
mozna je kupic (mieszkam w naszych pieknych gorach), ale bylam kiedys u
siostry w Swietochlowicach i spotkalam w Chorzowie na glownej ulicy sklep z
tymi garnkami (nie wiem czy dalej istnieje) i nawet kupillam uchwyt do
pokrywki - niestety nie orginalny ale pasował.
Moze ktorys z grupowiczow Ci sprawdzi jezeli bedziesz zainteresowany.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2002-05-16 08:08:23

Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dry wrote:

> Poszukaj sklepu z wyprzedarzą artykułów po odprawie celnej skasowanych tam
> są zawsze. Podaj cenę bo są duże różnice w Polsce np 400 albo 650 PLN. za te
> 250 to można sobie wycieczkę do innego miasta zrobić no nie?

Nie bardzo wiem, jak szukac takich miejsc. Zadzwonic do Urzedu Celnego?
Moze jakas podpowiedz?

Pozdrawiam
Jacek A.

1. Data: 2002-05-16 08:26:06

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Art. Wypoczynkowo-Sportowe
W-wa Falenica
ul. Kędzierzyńska 5
tel. 872-01-67

ale tam są importowane normalną drogą - kosztują pewnie ze 4 tysiące ale
można obejrzeć.

Dry

1. Data: 2002-05-16 19:22:07

Od: "Mariusz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj na Allegro, tam sa ale tez w roznych cenach od 350 do 550.
Sa klienci z warszawy wiec w razie czego mozna obejrzec przed zakupem.
Jak jest z ich oryginalnoscia to nie wiem, u mnie we firmie tez byl
cygan z tymi garnkami, wygladaly bardzo solidnie i byly w takiej wlasnie
granatowej walizce o jakiej wspominala kolezanka.
Chcial za nie 600zl ale nikt sie nie targowal wiec nie wiem za ile by
sprzedal.
Pozdrawiam
Mariusz

> [...]
>
> Chcialbym pojsc do sklepu, gdzie moge je zobaczyc, dotknac, dostac
> paragon itd itd... Czy w Warszawie jest taki?

Sadzenie ziół
Jedzenie czy gotowanie oto jest pytanie!
kalarepa
potrawa jednogarowa
grzanki w salatce