Czy glutaminian sodu szkodzi?

171. Data: 2010-12-10 19:23:02

Temat: Re: Czy glutaminian sodu szkodzi?
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "E." <e...@o...pl> wrote in message

> Jakiejś lasce? Dzieciak ma 4 lata...
> To ty twierdziłaś, że ona (ty?) miała załamkę...

Ja???
MNie w tę chorobę nie mieszaj.

E.

172. Data: 2010-12-10 21:14:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> MNie w tę chorobę nie mieszaj.

A może sprawdzę jaki może być w tym udział. Moje choroby są somatyczne, nie
psychiczne.

173. Data: 2010-12-10 22:21:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nosz, załamka. Ty NAPRAWDĘ nie rozumiesz, o co tu chodzi. Myslałam, że
> tylko żarty uprawiasz, ale Ty serio!
Ona tak ma, u mnie jest na żułto.

174. Data: 2010-12-10 22:25:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ona właściwie napisała,
uprościła, ale wyraźnie napisała, że upraszcza.

175. Data: 2010-12-11 06:27:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 23:21, Stokrotka pisze:

> Ona tak ma, u mnie jest na żułto.

Po pierwsze "ona" ma imię.
Po drugie - za co, pytam się? Za to, że ci błąd - nomen omen
ortograficzny - w zreformowanych przykładach poprawiłam? Niedobra Ty :P

--
Pozdrawiam - Aicha

176. Data: 2010-12-11 06:28:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 23:25, Stokrotka pisze:

> Ona właściwie napisała,
> uprościła, ale wyraźnie napisała, że upraszcza.

"Ona" też ma imię.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dla kogo jest BMI ?
POMOCY !!!
Szukam programu do zliczania kalorii
waga z pomiarem tkanki tluszczowej z USB - jaka najlepsza?
idealna sylwetka