Czy jest sens ........?

11. Data: 2002-02-25 21:18:45

Temat: Re: Czy jest sens ........?
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a5d8m5$sl8$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe, czy Ty byś dożył 25 lat w warunkach w jakich żyją Eskimosi?
> Druga sprawa, to nie myl średniej długości życia, która bierze pod uwagę
> także przeżywalność noworodków w igloo i śmierć z zamarźnięcia i głodu z
> długością życia osób, które przeżyły okres dziecięcy i nie uległy
wypadkom.

25 latek jest uznawany tam za starca, tyle łodnośnie średniej. A jakbym miał
sojem to bym dozył, hie hie

> Na pewno nie są. Za mało jedli węglowodanów, przeważnie zero. No i nie
jedli
> codziennie jajek. Z oglądanych ostatnio programów wynika jednak, że nie
> objadali się chudym mięsem, tylko narażali się na niebezpieczeństwo, aby
> upolować wieloryba w celu zdobycia tłuszczu.

foczki, foczki!

tomek

12. Data: 2002-02-26 12:12:05

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> 25 latek jest uznawany tam za starca, tyle łodnośnie średniej.

Naczytałeś się chyba Centkiewiczów za dużo.
Zresztą pojęcie "Eskimosi" jest stosowane jako pewne uogólnienie ludów
żyjących w trudnych polarnych warunkach.
Należą do nich tak samo zdegenerowane wódką i snickersami ludy na Alasce, w
Kanadzie, czy na Grenlandii, jak i żyjące dalej w prawie pierwotnych
warunkach ludy płn. Syberii. Chyba dwa lata temu w tv (3?) był cykl
programów francuskiej tv o ludach płn. Syberii: Nieńcach i im podobnych.
Żyją tam teraz zapomnieni przez cywilizację tak jak tysiąc lat temu. Hodują
renifery i łapią ryby. Pokazano w nich m. inn. właśnie starych ludzi jak
przy 15 stopniowym mrozie gołymi rękami pracowali przy struganiu elementów
sań. W innym programie pokazano ponad 70 letniego mężczyznę, który z dwoma
pomocnikami opiekował się stadem reniferów. Nie wyglądał na "staruszka".
Tomku, nakarmiłeś się jakimiś mitami, a rzeczywistość jest zupełnie inna.

A jakbym miał
> sojem to bym dozył, hie hie

Swego czasu miałem dużo kontaktów z lekarzami z Mongolii. Jeden z nich był
buddyjskim lamą. Na moje pytanie dlaczego jako buddyści jedzą mięso
odpowiadali, że taki surowy mają klimat i muszą jeść mięso. Na soi byś
jednak nie przeżył za długo.
Aha w jednym z tych francuskich programów o Nieńcach było takie
stwierdzenie, że w lato w lasach rosną jadalne jagody, "ale oni tego nie
jedzą".. Pamiętam to dobrze, bo zastanawiałem się dlaczego nie uzupełniają
sobie zapasu witamin. Doszłem do wniosku, ze owoce, jako wychładzające (wg
Medycyny Chińskiej) więcej narobiły by szkody w ich organizmach, niż
pożytku.

> foczki, foczki!

Foczki też, ale za mało tłuste. :-)

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2002-02-26 15:51:22

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Na moje pytanie dlaczego jako buddyści jedzą
> mięso odpowiadali, że taki surowy mają klimat i muszą jeść mięso.

Bo rośliny nie chcą rosnąć?

> Na
> soi byś jednak nie przeżył za długo.

To już Twoja interpretacja...

> Doszłem

O boszszsz, a ja od siedmiolatka wymagam...

siwa

14. Data: 2002-02-26 22:50:03

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naczytałeś się chyba Centkiewiczów za dużo.

słyszałem z wielu źródeł

> [...]
> Tomku, nakarmiłeś się jakimiś mitami, a rzeczywistość jest zupełnie inna.

widziałem 80 latkę co to samo robiła, po prostu była w obozie na syberii.
Może wegetarianie w takich warunkach jeszcze lepiej by się zahartowali? ja
przy 30 stopniowym mogę pracować bez rękawiczek jeśli nie ma wilgoci

> [...]
> buddyjskim lamą. Na moje pytanie dlaczego jako buddyści jedzą mięso
> odpowiadali, że taki surowy mają klimat i muszą jeść mięso. Na soi byś

no a co mają jeść? pomarancze?

> [...]
> sobie zapasu witamin. Doszłem do wniosku, ze owoce, jako wychładzające (wg
> Medycyny Chińskiej) więcej narobiły by szkody w ich organizmach, niż

??? Niency nie jedzą jagód? ???? o co chodzi?

> Foczki też, ale za mało tłuste. :-)

uh.... foki nie są tłuste....?

zreszta, wsytarczy popatrzeć na fokę i człowieka cofa, ajk sobie jeszcze
pomyśli że miałby to zjeść.....

tomek

15. Data: 2002-02-27 07:29:38

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5ftk1$36p$...@n...tpi.pl...

> Swego czasu miałem dużo kontaktów z lekarzami z Mongolii. Jeden z nich był
> buddyjskim lamą. Na moje pytanie dlaczego jako buddyści jedzą mięso
> odpowiadali, że taki surowy mają klimat i muszą jeść mięso.

Dzieki Leszku za tego posta.
Ja jako zwykly polski lama (nie mylic z lamer) nie
musze jesc miesa, bo zyje w klimacie duzo lagodniejszym.
Umocniles mnie, bo juz wiem, ze nie zwariowalem
z tym weganizmem do konca.

pozdrawiam Chaciur exniedoszly optymalny

16. Data: 2002-04-26 16:52:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie przemycaj bzur. Eskimosi nie są/byli optymalni.
>
> Karolina

Ale optymalni uzasadniają słuszność swojej diety zdrowiem i długowiecznością
eskimosów.

Jan Werbinski

17. Data: 2002-04-26 17:38:23

Od: "Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale optymalni uzasadniaj? słuszno?ć swojej diety zdrowiem i długowieczno?ci?
> eskimosów.

Prowadzac tryb zycia eskimosow i majac takie wydatki energetyczne na utrzymanie
temp. ciala
mozna jesc nawet wzbogacony uran...

Stanisław Gołąb

18. Data: 2003-08-31 16:14:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest sens dyskutowania z optymalnymi o diecie optymalnej i spiskowej teori
> dziejów (spisek naukowców i koncernów farmaceutycznych i spozywczych)
> na grupie pl.misc.dieta??
>

> moze załoza nowa grupe pl. paranoja,ktora bedzie spełniac role tuby
> propagandowej.
>

> Optymalnym za opinie bardzo ale to bardzo dziekuje- nie trzeba

ehhh jak to dawno było :))) a gdzie podziali sie optrymalni którzy kiedys tu
na grupie pisywali????czyzby odcieto im dostep do netu???

19. Data: 2003-08-31 16:23:34

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota czarnyjanek widocznie straciła kontakt z nadświadomością
popełniając:
> czyzby odcieto im dostep do netu???

Nie mów hop!

puchaty

Visita il mio sito
czy jedzenie o regularnych porach jest lepsze od takiego"na chybil trafil"
czy ktos moze mi poleic jakies skuteczne cwieczenia...
Dieta raczej dla wszystkich
kalorie