Czy jestem normalny ?

1. Data: 2002-12-03 05:39:17

Temat: Czy jestem normalny ?
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiazując do poprzedniego postu prosze o wypowiedzi innych.
Czy jestem normalny ? Mam 32 lata i potrzebe kochania nawet i 5 (piec) razy
na dzien albo i wiecej. Mam kochana zone , ale ona juz nie wyrabia, czy moze
powinienem lykac jakis "Brom "
czy cos takiego ?
Piotr

2. Data: 2002-12-03 06:24:49

Temat: Re: Czy jestem normalny ?
Od: "KingaKa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
razy
> na dzien albo i wiecej. Mam kochana zone , ale ona juz nie wyrabia, czy

Oczywiscie,że jesteś normalny,za kilka lat trochę Ci przejdzie.
K.

3. Data: 2002-12-03 07:46:44

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nawiazując do poprzedniego postu prosze o wypowiedzi innych.
> Czy jestem normalny ? Mam 32 lata i potrzebe kochania nawet i 5 (piec)

Jestem puchaty a na drugie mam Piotr. Piotry tak po prostu mają!!!

> Mam kochana zone , ale ona juz nie wyrabia, czy moze
> powinienem lykac jakis "Brom "

Brom jest niesmaczny. Weź się za jakiś sport może? Albo zmień orientację
seksualną i szukaj Piotra :))))

puchaty - co już nawet nie liczy ile razy dziennie ...

4. Data: 2002-12-03 08:20:50

Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> [...]
> razy na dzien albo i wiecej. Mam kochana zone , ale ona juz nie
> wyrabia, czy moze powinienem lykac jakis "Brom " czy cos takiego ?

Spoko. Sądzę, że to nie choroba ;-)))))

A aby sobie pomóc:
- posprzątaj dom,
- powieś pranie,
- pozmywaj naczynia,
- przygotuj i podaj obiad

Czynności te powtarzaj codziennie bez oczekiwania, że pewnego dnia Ci to
odpuszczą.

Założę się, że wtedy to żona będzie Cię dopadała po kątach a Ty będziesz
krzyczał dooość ... ;-)

Wbrew pozorom moja rada nie jest żartem.

Pozdrawiam
Nela

5. Data: 2002-12-03 08:38:49

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20021203092128634+0100@news.tpi.pl...
> A aby sobie pomóc:
> - posprzątaj dom,
> - powieś pranie,
> - pozmywaj naczynia,
> - przygotuj i podaj obiad

Trzepaj ... dywany nawet w niedzielę :)

puchaty

6. Data: 2002-12-03 08:41:49

Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> Użytkownik "Nela Młynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
> wiadomości news:20021203092128634+0100@news.tpi.pl...
>
> Trzepaj ... dywany nawet w niedzielę :)

Jeśli się nabijasz z tego, co zaproponowałam, to ... to ja nie mam już
nic do dodania :(

Pozdrawiam,
Nela

7. Data: 2002-12-03 08:49:12

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Brom jest niesmaczny. Weź się za jakiś sport może? Albo zmień orientację
> seksualną i szukaj Piotra :))))

Piszesz na podstawie osobistego doswiadczenia? ;-)
--
Mam(q)a
m...@w...pl g-g 365511

8. Data: 2002-12-03 08:50:11

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20021203094228254+0100@news.tpi.pl...
> nic do dodania :(

Nie chciałem Cię urazić - naprawdę. :)

Po prostu myślę, że Piotr (podobnie jak ja) ma dużo obowiązków mniej lub
bardziej domowych a zmęczenie raczej nie zmniejsza potrzeb seksualnych. (Tą
opinię, poza moimi własnymi doświadczeniami, potwierdziło mi już paru
znajomych - i kobiety i mężczyźni).

puchaty

9. Data: 2002-12-03 09:01:03

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A aby sobie pomóc:
> - posprzątaj dom,
> - powieś pranie,
> - pozmywaj naczynia,
> - przygotuj i podaj obiad
>
> Czynności te powtarzaj codziennie bez oczekiwania, że pewnego dnia
Ci to
> odpuszczą.

Hmm, mój mąż to wszystko robi i dalej ma cały czas ochotę.
A nawet jak trochę popracuje np. umyje okna, potem idzie pograć
intensywnie w piłkę i na basen - to nawet większą.

A ma już 52 lata ;-)))

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2002-12-03 09:06:02

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Piszesz na podstawie osobistego doswiadczenia? ;-)

Czegóż to się nie robi dla własnej małżonki ?!

puchaty

Pewnie głupia jestem.......
My a Unia Europejska
Nasz wspólny apel o nieagresję w szkołach!
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
żona trwoni kase