Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?

1. Data: 2008-12-16 08:33:00

Temat: Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?
Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bylem na chwile w chinskiej knajpie, bralem jedzenie na wynos, wiec
naprawde malo czasu tam spedzilem. Po wszystkim kurtka tak przesiakla
'zapachami', ze nadaje sie tylko do prania. Co ciekawe tylko kurtka
(goretksopodobna), na innych czesciach garderoby nie czuje tego zapachu.
Czy to przypadlosc tego materialu, ze tak lapie zapachy? Ew. jak sobie z
tym radzic? Nie chce ryzykowac zasmrodzenia innych kurtek ;-)

2. Data: 2008-12-16 08:36:31

Temat: Re: Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikolaj Rydzewski pisze:
> [...]
> Czy to przypadlosc tego materialu, ze tak lapie zapachy? Ew. jak sobie z
> tym radzic? Nie chce ryzykowac zasmrodzenia innych kurtek ;-)

ja proponuje zmianę jadłospisu
nic tak ładnie nie pchanie jak rolada, kluski i modro kapusta ;)

michał

3. Data: 2008-12-16 08:39:55

Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usrobo wrote:
> ja proponuje zmianę jadłospisu

Prosze o odpowiedzi na temat ;-)

> nic tak ładnie nie pchanie jak rolada, kluski i modro kapusta ;)

Na talerzu tak, na ubraniu nie.

4. Data: 2008-12-16 11:48:50

Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Na talerzu tak, na ubraniu nie.

Gotować nago w domu.
Taniej i kurtka nie śmierdzi :))))))))))

5. Data: 2008-12-16 14:16:54

Od: Silinde Ringëril <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Usrobo pisze:
> nic tak ładnie nie pchanie jak rolada, kluski i modro kapusta ;)
<<<<<<<<<<<<<<<
Łoho, kolega ze Ślunska? :)
Kluski oczywiście koniecznie z dołkiem :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Siódmego dnia Stworzenia Pan Bóg wypoczywał,

6. Data: 2008-12-16 16:02:59

Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mikolaj Rydzewski" wycedzil w wiadomosci :

> [...]
> Czy to przypadlosc tego materialu, ze tak lapie zapachy? Ew. jak sobie z
> tym radzic? Nie chce ryzykowac zasmrodzenia innych kurtek ;-)

Mam podobny problem wiec czekam az kolega cos wymysli i sie podzieli :)
Moze zapytac na pl.rec.gory ? tam jest duzo uzytkowników takiej odziezy wiec
moze i wiecej doswiadczen ...

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2008-12-16 18:14:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 12:48:50 +0100, Dawid napisał(a):

> Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Gotować nago w domu.
> Taniej i kurtka nie śmierdzi :))))))))))

Albo czasem ją uprać :-D

8. Data: 2008-12-16 18:58:17

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (goretksopodobna), na innych czesciach garderoby nie czuje tego zapachu.
> Czy to przypadlosc tego materialu, ze tak lapie zapachy?

watpie :)
ja chodze w roznych ubraniach do pracy a co za tym idzie jadam w roznych
miescjach od lokalnych knajp, poprzez chinczyki, fast foody a konczac na
stolowce studenckiej :) i zawsze czuc gdzie bylismy :)

> Ew. jak sobie z tym radzic? Nie chce ryzykowac zasmrodzenia innych kurtek
> ;-)

nie ma co sobie glupotami glowy zawracac.
pare godzin i po zapachu to sie szybko wywietrzy.
po 3-4 godz wiszenia w szafie w pracy i nie ma zapachu z czasow mojego
stolowania sie :)

--
pzdr
piotrek