Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?

21. Data: 2011-08-04 09:07:35

Temat: Re: Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Do dyskusji na poziomie potrzeba odpowiednich adwersarzy .

Qrcze... teraz nie wiem, czy i po co tu znów przypełzłam.

Qra
--
w trakcie terapii

22. Data: 2011-08-04 09:22:12

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma drugiej takiej grupy w usenecie. Co rusz ktos strzela focha, ze
> idzie sobie, po czym wraca (z takim natezeniem, ze lepiej by nie
> odchodzil, bo suma summarum mimo odejscia liczbe postow de facto
> podwaja) - a "grupa" ma nadzieje. Mujborze.

Nic tak nie integruje, jak pragnienie alienacji.

Qra

23. Data: 2011-08-04 21:19:30

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.papilot.pl/zwiazki-i-seks/6553/Czy-kobiet
a-powinna-podporzadkowac-
sie-mezczyznie/3.html

nie przejmuj sie takimi kwestiami, niedlugo zdechniesz i bedzie troche mniej zla
na swiecie

24. Data: 2011-08-05 10:26:27

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-04 23:19, oxana pisze:
a-powinna-podporzadkowac-
> sie-mezczyznie/3.html
>
> nie przejmuj sie takimi kwestiami, niedlugo zdechniesz i bedzie troche mniej zla
> na swiecie

A tak bardziej na temat?

25. Data: 2011-08-05 10:26:33

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-04 11:07, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Qrcze... teraz nie wiem, czy i po co tu znów przypełzłam.

Skąd te kompleksy?

26. Data: 2011-08-05 10:40:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd te kompleksy?

Chyba nikt Ci tu nie podpowie skad masz kompleksy.

27. Data: 2011-08-05 13:06:40

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 12:26, jadryś pisze:

> Skąd te kompleksy?

Uważając, że Qra ma kompleksy, stawiasz się w dziwnie niejasnej sytuacji
co do zdolności percepcji. Przecież nie od wczoraj obserwujesz grupę.
Oczywiście nie Twoim zdaniem a moim.

michał

28. Data: 2011-08-09 19:53:17

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 15:06, michał pisze:

> Uważając, że Qra ma kompleksy, stawiasz się w dziwnie niejasnej
> sytuacji co do zdolności percepcji. Przecież nie od wczoraj
> obserwujesz grupę.
> Oczywiście nie Twoim zdaniem a moim.

Odniosłem się tylko do ostatniej odpowiedzi Qry.. Tej powyżej.

29. Data: 2011-08-09 19:53:23

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 12:40, Ghost pisze:

> Chyba nikt Ci tu nie podpowie skad masz kompleksy.

Szkoda.

30. Data: 2011-08-10 05:57:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odniosłem się tylko do ostatniej odpowiedzi Qry.. Tej powyżej.

Nie tlumacz sie, smrod i tak pozostanie.

Godzina "W".
Nikt nie pisze, to se napisze - jest szansa że nikt nie przeczyta !
"Prasowka"- link
uprzedzenia: jawne i ukryte
Pokolenie waszych dzieci