Czy ktoś ma/zna taki ekspres?

1. Data: 2010-07-31 13:58:45

Temat: Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bosch TCA 5201

http://www.bosch-home.pl/produkty/drobny-sprz%C4%99t
-kuchenny/ekspresy-do-kawy/ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe
/ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe-wolnostoj%C4%85ce/list.ht
ml

Czy ktoś zna ten model i może coś o nim powiedzieć? Proszę o opinie.
Jest akurat w promocji w jednym z supermarketów i mam ochotę zamienić na
niego mój stary wysłużony ekspres Krupsa.

Ewa

2. Data: 2010-07-31 14:48:02

Temat: Re: Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest akurat w promocji w jednym z supermarketów i mam ochotę zamienić na
> niego mój stary wysłużony ekspres Krupsa.

Jest taki serwis Caffe prego! i bardzo ciekawe forum:
http://www.caffeprego.pl/phpBB2/index.php
Poszukaj odpowiedzi w forum "subiektywne opinie użytkowników" (jest o innym
wyższym modelu) lub "ekspresy automatyczne".

Polecam też wątek "Ekspres kolbowy czy automatyczny":
http://www.caffeprego.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=2012

A ten Twój wysłużony Krups to też automat, czy moze ekspres ręczny?

Pozdrawiam,
Druid29

3. Data: 2010-08-01 20:01:49

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz mieć dobry ekspres - kup Boscha, Siemensa, czy Krupsa.
Chcesz mieć dobrą kawę z ekspresu - kup włoski ekspres kolbowy - polcam
Pavoni Cellini.

MS

4. Data: 2010-08-01 21:01:39

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Chcesz mieć dobry ekspres - kup Boscha, Siemensa, czy Krupsa.
> Chcesz mieć dobrą kawę z ekspresu - kup włoski ekspres kolbowy - polcam
> Pavoni Cellini.

La Pavoni, Rancilio, Ascaso, Demoka i wiele innych
... a do tego dobry młyn, aby było co wsypać do sitka.
Bez młynka to będzie dobry ekspres kolbowy a nie dobra kawa :)

Pozdrawiam,
Druid29

Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
Jakie okna
Przecieka spłuczka
Pralka -atak Rudej
spadła moc silnika