Re: Czy ktos probowal Rachel?

Data: 2002-09-19 11:49:04
Temat: Re: Czy ktos probowal Rachel?
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl>

> W przypadku poprzedniego tego typu wybryku napisalam do nich. Pani sie
> tlumaczyla, ze dostali ograniczona ilosc tej "reklamowki" Sephory

Oooo, a ja nie mialam pojecia, ze ilosc reklamowek jest ograniczona. Ja
mialam i wykorzystalam. Ale widzialam tez, ze w Sephorze daja te reklamowki
klientkom. No, przy kasie daja, zwyczajnie :) Tylko najpierw trzeba cos
kupic i tu jest bol :)
Ale to, ze nie do wszystkich egz. daja, to faktycznie kanal. Hmmm, a moze
ktos je po drodze podbiera?
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."