Czy macie w domu te cholerne muszki??

1. Data: 2008-09-16 09:40:33

Temat: Czy macie w domu te cholerne muszki??
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Już drugi miesiąc te maleńkie muszki uprzykrzają nam zycie.
Jak się tego cholerstwa pozbyć?
JaC

2. Data: 2008-09-16 09:46:02

Temat: Re: Czy macie w domu te cholerne muszki??
Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 11:40:33 +0200, 666 napisał(a):

> Już drugi miesiąc te maleńkie muszki uprzykrzają nam zycie.
> Jak się tego cholerstwa pozbyć?
> JaC

Nie karmić... ;)
U mnie też było tego mnóstwo, ale po usunięciu źródeł (owoce w lodówce,
obierki z warzyw zapakowane w reklamówki, unikanie zostawiania czegokolwiek
co żarły otwartego na wierzchu) zniknęły.

--
Another

3. Data: 2008-09-16 12:30:29

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Już drugi miesiąc te maleńkie muszki uprzykrzają nam zycie.
> Jak się tego cholerstwa pozbyć?

sprawdzić czy gdzieś za kanapą nie leży ogryzek albo pestka od śliwki ;-)

MS

4. Data: 2008-09-16 12:57:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
>
> sprawdzić czy gdzieś za kanapą nie leży ogryzek albo pestka od śliwki ;-)
>
> MS

Zmienić pościel.

5. Data: 2008-09-16 13:55:03

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zmienić pościel.

To jest sposób na te większe... Drosofila melanogaster wpieprza głównie
owoce ;-)

MS

6. Data: 2008-09-16 14:07:16

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Te cholery nawet do wnetrza lodówki się dostają.
JaC

-----

7. Data: 2008-09-16 15:49:29

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już drugi miesiąc te maleńkie muszki uprzykrzają nam zycie.
> Jak się tego cholerstwa pozbyć?

Nalać do wysokiej szklanki soku owocowego, octu winnego lub cos
przyciagajacego muszki. Do szklanki wlozyc kartkę papieru zwiniętą prawie w
stożek - zostawiając otwór szerokości ca 5 mm - 1 cm. Kartkę wstawić
stożkiem w dól.
Do tej pułapki dostaną sie muszki, ale już z niej nie wylecą. Powtórzyć
pułapkę 2 - 3 krotnie po usunięciu zwłok poprzedniczek.

Mozna tez kupic - ale chyba szkoda pieniedzy.
http://www.ddd.agrosimex.pl/ddd-pulapka-muszki.php

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

8. Data: 2008-09-16 15:54:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te cholery nawet do wnetrza lodówki się dostają.
> JaC
>

> -----

Wszystko z powodu tego szanatanskiego nicka 666 - niedlugo siarka zawieje

9. Data: 2008-09-17 08:18:04

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Już drugi miesiąc te maleńkie muszki uprzykrzają nam zycie.
> Jak się tego cholerstwa pozbyć?

Ja kupilem preparat firmy Bros do zwalczania much. Rozrabia sie proszek
w rozpuszczalniku i smaruje rozne miejsca. U mnie byly to: kosz na
smieci, okolice okien, okolice szafek kuchennych.

Padaja od tego wszelkie muchy - i te malutkie i te wieksze. Na razie mam
spokoj.

BbT

10. Data: 2008-09-17 11:27:03

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 16, 5:49 pm, "Le5zek" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Do tej pułapki dostaną sie muszki, ale już z niej nie wylecą. Powtórzyć
> pułapkę 2 - 3 krotnie po usunięciu zwłok poprzedniczek.

Wystarcz spodek (ja uzylem pojemnika po margarynie),
do spodka ciut octu, do octu kapke plynu do naczyn.

Muszki leca do tego jak gupie, dzieki plynowi tona w occie.

czyszczenie pralki
Wylacznik PIR do zarowki
elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać
Piec gazowy - średnia półka
Czy drewno do kominka na ziemi?