Czy drewno do kominka na ziemi?

1. Data: 2008-09-14 15:29:00

Temat: Czy drewno do kominka na ziemi?
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Muszę ułożyć drewno do kominka pod domem.
Układanie pod murem mi odradzono (wilogoć i pleśń).
Składzik na drewno już założony.
I jak zabezpieczyć te, któe się tam nie zmieściło?
Pomyślałem, że ułożę je w kręgu przed domem i nakryję jakąś folią,
ale tak, aby był odp. przewiew.
No i tu pytanie:
na czym najtaniej i najlepiej :-) położyć pierwszą warstwę:
- na paletach
- na deskach
- na ekodermie
- .....
- .....

Th in A

2. Data: 2008-09-14 17:10:12

Temat: Re: Czy drewno do kominka na ziemi?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Palety będą niezłe. Po zużyciu drewna i ich wychnięciu też można spalić
Jacek

3. Data: 2008-09-21 21:11:15

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> na czym najtaniej i najlepiej :-) położyć pierwszą warstwę:

Odpowiedź z doświadczenia - na czymkolwiek byle lekko nad ziemią i żeby
koniecznie drewno miało przewiew.
Np szczelne nakrycie folią sprawia że drewno zawsze jest mokre bo pod folia
skrapla się para.

ogrzewanie- spoldzielnia CO
naprawdę głośny budzik
Jaki szybkowar polecacie?