Jaki szybkowar polecacie?

1. Data: 2008-09-12 19:00:39

Temat: Jaki szybkowar polecacie?
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Muszę kupić ale nie wiem w ogole jakiej firmy i na co zwracać uwagę przy
kupnie...
Kasia

2. Data: 2008-09-15 14:22:28

Temat: Re: Jaki szybkowar polecacie?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na to, żeby to był "garnek" z dwoma uchwytami po dwóch stronach, a nie "rondel" z
jedną rączką po jednej stronie.

Szybkowar jest cięzki i taką jednostronna raczkę szybko złamiesz (sprawdzone
niestety).
JaC

-----

3. Data: 2008-09-15 15:20:02

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Fisslera, Zeptera i jeszcze staruszka prod. węgierskiej z lat
80-tych.
Fissler jest ok, chociaż co 2 lata wymaga wymiany uszczelki, a ta kosztuje
50 zł.
Zepter pomijając to, że drogi to do tego ma za dużo zakamarków do
mycia.\Wegierski jest prymitywny ale skuteczny i nadal sprawny, mimo lat
Jacek

4. Data: 2008-09-17 08:14:32

Od: tombaz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 21:00, Kasia <k...@r...net> wrote:
> Muszę kupić ale nie wiem w ogole jakiej firmy i na co zwracać uwagę przy
> kupnie...
> Kasia

W Tchibo w zeszlym tygodniu byly po ok 300 zl. Niewiem skad jestes,
ale jakbys nie miala dostepu do sklepu, to mozna kupic przez internet.
Wygladaly solidnie i mialy wkladke do gotowania na parze. Jakiej
firmy, nie wiem. ale w tym sklepie to raczej dobre rzeczy sprzedaja.

Elektryczne ogrzewanie podłogowe
zelazko z "bezpiecznikiem"
express cisnieniowy do ...
suchy lód - gdzie kupić?
Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.