zelazko z "bezpiecznikiem"

1. Data: 2008-09-11 20:31:54

Temat: zelazko z "bezpiecznikiem"
Od: "...:::easyrider:::..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje kupic zelazko, ktore mialoby jakies zabezpieczenie
dla zapominalskich (chodzi o starsze osoby, ktore potrafia
zapomniec i wyjsc z domu) ... jakie firmy i jakie modele maja
uklady tego typu ?

dziekie za porade

2. Data: 2008-09-12 06:00:39

Temat: Re: zelazko z "bezpiecznikiem"
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Np. Philips.
JaC

-----

3. Data: 2008-09-12 07:45:48

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Sep 2008 22:31:54 +0200, ...:::easyrider:::... napisał(a):

> potrzebuje kupic zelazko, ktore mialoby jakies zabezpieczenie
> dla zapominalskich (chodzi o starsze osoby, ktore potrafia
> zapomniec i wyjsc z domu) ... jakie firmy i jakie modele maja
> uklady tego typu ?

Firmy? Chyba każda.
Modele? Te wyższe z reguły. Funkcja nazywa się "strażak". Ceny tak od 250zł
w górę...

4. Data: 2008-09-12 17:06:01

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::easyrider:::..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> potrzebuje kupic zelazko, ktore mialoby jakies zabezpieczenie
> dla zapominalskich (chodzi o starsze osoby, ktore potrafia
> zapomniec i wyjsc z domu) ... jakie firmy i jakie modele maja
> uklady tego typu ?

Polecam Braun

--
Irokez

5. Data: 2008-09-12 18:07:16

Od: el_mamuto <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ...:::easyrider:::... napisał:

> [...]
> dla zapominalskich (chodzi o starsze osoby, ktore potrafia
> zapomniec i wyjsc z domu) ... jakie firmy i jakie modele maja

Hej

Nie pamietam firmy ale widziałem takie żelazko
działające na zasadzie "wańka wstańka". Z tyłu za
stopą miało taką plastykowa wypustkę pod kątem jakichs
45 stopni. I jak sie je puszczało to sie "przewracało
do tyłu" i stawało na tej podpórce. Wtedy cała
stopa żelazka była nad matriałem.

--
Mamut
http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

express cisnieniowy do ...
suchy lód - gdzie kupić?
Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.
RANO
plastikowe rury z PP - jak łaczyć