Elektryczne ogrzewanie podłogowe

1. Data: 2008-09-12 17:36:47

Temat: Elektryczne ogrzewanie podłogowe
Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w łazience a konkretnie w brodziku prysznicowym który będzie wymurowany z
betonu i wyłożony płytkami.Czy są jakieś przeciwwskazania?

2. Data: 2008-09-12 18:27:51

Temat: Re: Elektryczne ogrzewanie podłogowe
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
>w łazience a konkretnie w brodziku prysznicowym który będzie wymurowany
>z betonu i wyłożony płytkami.Czy są jakieś przeciwwskazania?

A po co?

3. Data: 2008-09-12 18:58:17

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co?

Żeby było ciepło w nogi zanim podłoga rozgrzeje się od wody

4. Data: 2008-09-12 19:55:35

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby było ciepło w nogi zanim podłoga rozgrzeje się od wody

szybciej sie zagrzeje od wody niz od tego ogrzewania podlogowego:)

juz pomijam ze tak bedzie taniej, wygodniej i jakos tak logiczniej :)

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2008-09-12 20:44:19

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> szybciej sie zagrzeje od wody niz od tego ogrzewania podlogowego:)

o sterowaniu słyszałeś?

> juz pomijam ze tak bedzie taniej, wygodniej i jakos tak logiczniej :)

mam w całej łazience tylko podłogówke i sobie chwale

6. Data: 2008-09-13 05:55:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> o sterowaniu słyszałeś?

O jakim sterowaniu? Na pol godziny (chyba wiecej) przed prysznicem trzeba
wlaczyc to ogrzewanie - bez sensu. Koszty, a jaki zysk?

> mam w całej łazience tylko podłogówke i sobie chwale

Ale tak maja wszyscy i nie o tym mowa.

7. Data: 2008-09-13 06:33:07

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak maja wszyscy i nie o tym mowa.

chyba jednak nie wszyscy i o tym mowa

8. Data: 2008-09-13 07:30:24

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby było ciepło w nogi zanim podłoga rozgrzeje się od wody

Podłoga rozgrzeje się bardzo szybko od wody. Nie widzę sensu pakowania
podłogówki w brodzik.

9. Data: 2008-09-13 09:08:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kr" <r...@w...pl> wrote in message news:gae9lh$2gt$1@mx1.internetia.pl...
> w łazience a konkretnie w brodziku prysznicowym który będzie wymurowany
> betonu i wyłożony płytkami.Czy są jakieś przeciwwskazania?

A po co? Kup sobie klapki dla rodziny, które nie ślizgają się na mokrych
powierzchniach - będziesz bezpieczny, ominie cię złamanie ręki czy
kręgosłupa oraz nie będziesz marzł w stopy w zimnym brodziku.

10. Data: 2008-09-13 09:09:46

Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kr <r...@w...pl> napisał(a):

> w łazience a konkretnie w brodziku prysznicowym który będzie wymurowany
> betonu i wyłożony płytkami.Czy są jakieś przeciwwskazania?

duża bezwładność cieplna takiego ogrzewania = potrzeba włączenia go sporo
przed planowaną kąpielą = duże koszty, a ten sam efekt uzyskasz lejąc ciepłą
wodę na dno brodzika przez kilka sekund

zelazko z "bezpiecznikiem"
express cisnieniowy do ...
suchy lód - gdzie kupić?
Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.
RANO