Wylacznik PIR do zarowki

1. Data: 2008-09-15 14:34:44

Temat: Wylacznik PIR do zarowki
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Uzywa moze ktos cos takiego ?
http://www.allegro.pl/item435241045_czujnik_ruchu_wy
lacznik_pir.html
Pytam, bo potrzebuje cos do szafy (drzwi przesuwane) a Legranda sa po 4x
tyle uzywki a nowe 250zl.
Ciekaw jestem doswiadczen - czy to dziala.

pozdro
--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

2. Data: 2008-09-16 09:17:31

Temat: Re: Wylacznik PIR do zarowki
Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:
> [...]
> tyle uzywki a nowe 250zl.
> Ciekaw jestem doswiadczen - czy to dziala.

Ja mam takie wlaczniki z firmy Kontakt-Simon i do tej pory ich nie
uruchomilem. Dlaczego? Minimalne obciazenie to 40W, a mi sie zamarzyly
zarowki diodowe. I klops - za male obciazenie.

Ten wylacznik, wg sprzedawcy, dziala juz przy obciazeniu 15W, ale taka
zarowka moze byc za mocna jak na oswietlenie szafy.

Moze lepiej zamontowac kontaktron w drzwiach szafy?

BbT

3. Data: 2008-09-16 09:42:40

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości
> [...]
> zarowka moze byc za mocna jak na oswietlenie szafy.
>
> Moze lepiej zamontowac kontaktron w drzwiach szafy?
No ja mam taki wynalazek :)
http://fotoblog.pelos.pl/wp-content/uploads/szafa.JP
http://fotoblog.pelos.pl/wp-content/uploads/fikusny_
zaulek.JPG
U gory chce pod sufitem chce dac zarowke, nie chce sie bawic w kontaktrony -
bo inaczej nigdy tego nie skoncze :D
Nie chcesz odsprzedac ? Jakby co na priva.

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

4. Data: 2008-09-19 11:46:03

Od: "K-rol" <k...@p...no-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pelos" napisał ...
> [...]
> tyle uzywki a nowe 250zl.
> Ciekaw jestem doswiadczen - czy to dziala.

Używam od kilku tygodni, kupiony od tego samego sprzedającego. Na razie
działa bez zastrzeżeń. Obciążenie: 100W, z mniejszym nie testowałem. Jeden
minus- brak jakichkolwiek regulacji.

--
K-rol

elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać
Piec gazowy - średnia półka
Czy drewno do kominka na ziemi?
ogrzewanie- spoldzielnia CO
naprawdę głośny budzik