Czy mogę mieć nadzieję?

41. Data: 2002-03-26 07:03:48

Temat: Re: Czy mogę mieć nadzieję?
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam
>
> Monika

Ja też :-)))))

Sławek

42. Data: 2002-03-26 08:06:57

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1) nie porzuci nas dla pierwszej lepszej;
> 2) nie porzuci nas dla drugiej jeszcze lepszej;
> 3) w ogóle nie ma zamiaru nas porzucać;
> 4) będzie kochającym rodzicem dla Naszych dzieci;
> 5) możemy sobie bez trudu wyobrazić nasze życie z nią pod jednym
dachem i
> jest to wizja przyjemna;
> 6) jest szczera;
> 7) jest czuła i troskliwa;
> 8) wykluczamy względy natury finansowej, podatkowej, presizowej i
> ekologicznej jako motywy działań 1) do 7) tej osoby;
> 0) motywem jej związku z nami jest miłość, natomiast motywem naszego

Jak czytam ta Waszą dyskusję, a przeczytałam cały wątek, to sobie tak
myślę jaka to ja jestem cholerna szczęściara.
Z aktualnym mężem poszłam do łóżka po 2 tygodniach znajomości. No
właściwie to nie było łóżko, ale taka piękna górska łąka na której
kwitły stroczyki i rosło mnóstwo poziomek :-)).
Ja nie byłam jego pierwsza, ale on był moim pierwszym :-)).
Tzn. miałam przedtem innych chłopaków, ale nie w sensie "łózkowym" a
zwykle to byłam zakochana nieszczęśliwie w innych kolegach.

No i skąd ja po tych dwóch tygodniach znajomosci wiedziałam że to TEN
?
A musiał być TEN, skoro do dziś po 23 latach jesteśmy razem :-)).

Pzdrw.

Basia

43. Data: 2002-03-26 08:32:00

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:a7p9in$2i2r$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> ?
> A musiał być TEN, skoro do dziś po 23 latach jesteśmy razem :-)).

Ja z moim na razie jesteśmy tylko niecałe 5 lat, ale myślę, że będziemy
do śmierci któregoś z nas, ale ja po miesiącu zamieszkałam z Włodkiem i
miałam świadomość, że jak się już wyprowadzę od rodziców to nie mam
dokąd wracać - no i się nie pomyliłam.
A że byam bezdzietną 23 letnią dziewczyną, która już marzyła o
stabilizacji przy "mężu" i dzieciach, to po 12 dniach znajomości, (czyli
po naszym wspólnym "pierwszym razie" [nie byliśmy dla siebie pierwszymi
kochankami) zapytałam, czy planuje mieć jeszcze dzieci (bo już miał "na
stanie" dwójkę).
No i nie żałuję, i cieszę się, że się nie pomyliłam.

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

44. Data: 2002-03-26 08:42:51

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> a écrit dans le message news:
a7p9in$2i2r$...@n...ipartners.pl...

> [...]
>
> No i skąd ja po tych dwóch tygodniach znajomosci wiedziałam że to TEN?
> A musiał być TEN, skoro do dziś po 23 latach jesteśmy razem :-)).

Taaa, górska łąka i poziomki mogą wykończyć każdego. Rozważyłbym jdnak
motywy ekologiczne waszych działań (punkt 8 ;-) A poza tym fajnie musiało
być. :-)

--
Pozdrowienia
Loonie

45. Data: 2002-03-26 09:45:08

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7pbth$c4k$...@n...onet.pl...

> Poprawka, gwoli ścisłości - piersi to trzeciorzędne cechy.

Uuuu! zaczyna mi to przypominać licytację. Trzeciorzędne, kto da więcej!
;-))

> Pierwszorzędne
> trudno zobaczyć, bo to jajniki (u faceta jądra - łatwiej). Drugorzędne to
> organy płciowe (BTW jestem specjalistą od organów). Ale widzę, że co jakiś
> czas musisz sprawdzać czyli moje imputacje miały jakieś podstawy... ;-)

Oczywiście, że muszę to sobie udowadniać, co jakiś czas :-) Kompletnie nie
pasuję do ogólnie przyjętych stereotypów dotyczących kobiecości - jestem
inteligentna, mam "umysł ścisły" i niekonwencjonalne podejście do seksu ;-))

> No dobra. W ramach wyjątku pozwalam Ci być niedziewicą. ;-) Twoje życie -
> twój problem.

Dzięki :-) Teraz lecę szybko skonsumować moje dziewictwo ;-)))

> Zdrowie nie ma tu nic do rzeczy. Powiedzmy nienajfajniejsza.

Mam na myśli cały czas zdrowie psychiczne...

> Eee, tego, dzieci chyba wolą żyć bez seksu niż przytulania. A dzieci _są_
> ważne. Dla mnie ważniejsze od przyjemności rodziców.

Ależ jedno nie stoi na przeszkodzie drugiemu?! Ja cały czas uważam, że można
uprawiać seks z głową.

Poza tym, mówienie co wolą dzieci, w sytuacji, kiedy seks z dzieckiem jest
szkodliwy i jest przestępstwem to trochę tak, jakby przekonywać, że żuczki
gnojarki nie lubią jeść świątecznych mazurków, więc przestańmy je
wypiekać....

> A jo, wyobraźnia to podstawowy wróg związku. Trzeba patrzeć realnie.

Jeśli w grę wchodzi miłość, to owo realne spojrzenie jest zawsze trochę
zamglone.... IMHO, oczywiście

> Nie bezwzględną, a jakąkolwiek pewność (BTW To ciekawe co my tu
wypisujemy,
> pewność jest przecież jedna ;-). Ale niestety niektórzy uprawiają seks bez
> namysłu - ot tak sobie dla sportu i przyjemności, bez oglądania się na
> konsekwencje.

No, dobra, przyznaję się - jeśli akurat nie jestem w trwałym związku, to
uprawiam seks dla przyjemności. Jak na razie udało mi się uniknąć:
dziecka z przelotnego romansu,
choroby wenerycznej
rozbicia cudzego/swojego małżeństwa
etc.

Bo zdarza się, że można choć trochę myśleć w łóźku. I dlatego polemizuję z
Twoim zdaniem, że seks powinien być dopuszczalny tylko wtedy, gdy ma się
wobec partnera pewne poważne plany.

pozdrawiam

Monika
P.s. Loonie, ile Ty własciwie masz lat ? ;-)

46. Data: 2002-03-26 09:47:56

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7pbtj$c4k$...@n...onet.pl...

> Taaa, górska łąka i poziomki mogą wykończyć każdego. Rozważyłbym jdnak
> motywy ekologiczne waszych działań (punkt 8 ;-) A poza tym fajnie musiało
> być. :-)

Loonie, przemówiłeś ludzkim głosem !! ;-))
Bo bardzo często własnie o to "fajnie" chodzi - szczególnie z osobami
poznanymi 2 tygodnie wcześniej ;-))

pozdrawiam Was oboje (czyli Ciebie i Basię) + jeszcze Basinego męża od
poziomek :-)))

Monika

47. Data: 2002-03-26 09:52:24

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jdnak
> motywy ekologiczne waszych działań (punkt 8 ;-) A poza tym fajnie

Nadal bywa bardzo fajnie, bo nadal lubimy "plenery", oj nie mogę się
już doczekać prawdziwej wiosny !

Pzdrw.

Basia

48. Data: 2002-03-26 10:28:32

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> a écrit dans le message news:
a7pguu$1tq$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Twoim zdaniem, że seks powinien być dopuszczalny tylko wtedy, gdy ma się

E tam "powinien", "nie powinien". Rób co chcesz, dorosła jesteś.

> P.s. Loonie, ile Ty własciwie masz lat ? ;-)

A ty? Poza tym ja wykazuję dużo kobiecych cech, a kobiet się o wiek nie
pyta, ty, ty, ... ty Mężczyzno!
Powiem tylko, że w niedzielę mam urodzinki (samotnie spędzać je będę na
obczyźnie...

--
Pozdrowienia
Loonie

49. Data: 2002-03-27 01:33:30

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| No i skąd ja po tych dwóch tygodniach znajomosci wiedziałam że
| to TEN?

Bo umiesz liczyc? One, two, three, itp...?

| A musiał być TEN, skoro do dziś po 23 latach jesteśmy razem
:-)).

No dobrze, to TEN czy FIRST? :-))))

Ps.
Spotyka kumpel kumpla i widzi, ze temu brakuje dwoch zebow
centralnie z przodu.
K1: Co Ci sie stalo? Miales wyrwac chyba jednego?
K2: Aaa, trafilo mi sie, ze jakis obcokrajowiec rwal i sie nie
dogadalismy. Mowie mu i pokazuje: Tu, a ten mi CIACH i dwa zeby
wyrwal...
K1: To jasne, pewnie Anglik, bo u nich 'two' [fon: tu] znaczy
'dwa'. Zrozumial, ze chcesz dwa wyrwac to wyrwal...
K2: Achaaaa... Oki, bede pamietal, dobrze ze powiedziales - jutro
wizyta.
Przychodzi gosc do dentysty, siada i mowi:
K1: Ten!

Pozdrawiam,
didziak :-)

50. Data: 2002-03-27 01:41:35

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Monika Gibes <i...@p...wp.pl>,
> [...]

polemizuję z
| Twoim zdaniem, że seks powinien być dopuszczalny tylko wtedy,

Każdy ma prawo do orgazmu, orgazm to fala entuzjazmu,
Każdy ma prawo do orgazmu, orgazm wyzwala od marazmu

A co do samej treści... :-)))))))))))))~~~~~~~~~~~~~~~~
Po-(GRLYP!)-pie(GRLYP!)-RAM! (na bezdechu, wsysając nadmiar śliny
;-))

Pozdrawiam,
(poszedłnięty po szmatę i ręcznik, żeby ślinotok wytrzeć i
zatamować)
didziak ;-)

P.S. Uderz w stół... :->>> Ciekawie tu bywało, a mnie nie było
:-///
No ale mogę przez to powiedzieć, że jestem (technik)^4, w tym
tylko raz ze swoimi danymi :-))P

Cos dla "ciezarowek" - warto zobaczyc
woda na mlyn feministek? ;-) artykul z onetu
Równowaga alimentacyjna, czyli Samotni- odnoga
zdjęcia slubne - kto?
slub