Re: Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)

From: "Oasy" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)
Date: Mon, 5 Aug 2002 09:41:33 +0200
Sender: u...@p...onet.pl@c-180-216-218.cvx-h.dial.de.ignite.net

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ail6t3$1cf$1@news.tpi.pl...
> Oasy <u...@p...onet.pl> w artykule
> news:ail52p$2kn$1@news.onet.pl napisał...

> Całość to bym nie radziła. Może Ona liczy na te pieniądze i jeśli przez
> pierścionek nie zapłaci za dajmy na to prąd, to raczej nie będzie
> zachwycona...

Oczywiście że mogę się mylić, ale nawet gdyby ten pomysł był szaleństwem to
tym z zakresu mile widzianego przez co najmniej część przedstawicielek płci
pięknej.
Arek sam musi podjąć decyzję, bo tylko on jest w stanie ocenić czy więcej
straci jego wizerunek przyszłego męża na tej "rozrzutności" niż zyska jako
kochający i trochę nieracjonalny w swej miłości kandydat na męża.
Ja stawiam na to że to właśnie ona zdecydowałaby się zrezygnować z tej
kwoty na rzecz zapewnienia o przyszłych zamiarach, a on może mieć problemy z
podjęciem właśnie takiej decyzji w związku ze swoim racjonalnym podejściem
do życia.

Pozdrawiam
Andrzej