Re: Czy moge zrobic to mezowi?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy moge zrobic to mezowi?
Date: Wed, 13 Feb 2002 11:13:43 +0100

Osoba znana jako Michal Jankowski zapodała:

> Ale bank nie ma zadnego interesu pozyczac osobie, o ktorej z gory wie,
> ze ona nie bedzie nic splacac, bo nie ma z czego.

A skąd ten bank niby wie? Wróżki zatrudnia, czy jak? A jeśli kredytobiorca
weźmie kredyt, a następnego dnia wpadnie pod pociąg, choć tego wcale nie
planował, zostanie inwalidą, straci pracę, to co, banki na wszelki wypadek
nikomu kredytu nie udzielą?
IMHO nieruchomość jest wystarczającym zabezpieczeniem dla banku. Reszta
wymaganych zabezpieczeń jest taka, że miałbyś w głębokim poważaniu bank,
posiadając te wszystkie zabezpieczenia w innej formie. ( z autopsji)

BTW ponoć ze spłacaniem kredytów to Polacy nie są tak na szarym końcu, a
wręcz przeciwnie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."