Czy możliwy jest związek bez seksu ?

1. Data: 2000-10-10 12:02:40

Temat: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "Brian Brian" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie następujące:
Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
ogóle. Nigdy.

Jakie macie przemyślenia ?

--
Brian

p...@p...wp.pl
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2000-10-10 13:45:30

Temat: Re: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
> jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
> ogóle. Nigdy.

Nie moze byc udany zwiazek bez seksu, poniewaz facet by tego nie wytrzymal,
zdradzalby, bo chlopy nie potrafia inaczej :-(. Im tylko na jednym zalezy.
Ania

1. Data: 2000-10-10 14:03:11

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian Brian" <p...@p...wp.pl> wrote in message
> Pytanie następujące:
> Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
> jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
> ogóle. Nigdy.

Ale o co w ogóle chodzi, o co chodzi ?
Bo ja na przyklad mam na cale zycie zwiazki z kobietami (mamusia, ciocia,
itp itd) i jakos obywamy sie bez seksu szczesliwie.

rgr

1. Data: 2000-10-10 15:31:02

Temat: Odp: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brian Brian <p...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8rv0ek$opb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
> jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w

Chyba będziesz musiał doprezyzować pytanie

Z jakiego powodu "w ogóle"?
I co to wtedy znaczy "związek" ?

Bo przyjaźń głęboka jest możliwa, ale miłość albo małżeństwo, albo i jedno i
drugie tego sobie nie bardzo mogę wyobrazić . Chyba, że doprecyzujesz.

Bo nawet jeśli w czasie małżeństwa facetowi urwało to i owo to mózgu mu nie
urwało , a jak wiadomo sex mamy w głowie.
Choc w nawiązaniu do tematu "czego oczekują faceci" dostałam fajny dowcip i
teraz go upubliczniam:

"Pewnego dnia zawolal Bg Adama i powiedzial
- Sluchaj Adam, mam dla Ciebie dwie wiadomosci - dobra i zla. Ktora
najpierw?
Adam - Wiesz co, bog, dawaj dobra !
Bog _ Sluchaj, wyposazylem Cie w dwa swietne organy, ktore do funkcjonowania
potrzebuja duzej ilosci krwi - mozg i czlonek.
-Cudownie - powiedzial Adam - a ta zla wiadomosc ?
- Wiesz.... nie mozesz ich uzywac rownoczesnie....."

Ja sie uśmiechnęłam
z.

z.

1. Data: 2000-10-10 22:01:42

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Brian Brian" <p...@p...wp.pl> writes:

> Pytanie następujące:
> Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
> jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
> ogóle. Nigdy.

przy zalezeniu ze oboje sa normalni to znaczy maja potrzeby seksualne?

I Ty tak sie serio pytasz?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-10-10 22:32:18

Od: a...@i...pl (Przemek) szukaj wiadomości tego autora

>Nie moze byc udany zwiazek bez seksu, poniewaz facet by tego nie wytrzymal,
>zdradzalby, bo chlopy nie potrafia inaczej :-(. Im tylko na jednym zalezy.
>Ania

Aniu. Nie obraź się, ale czy ty czasem nie myślisz jajami?
Nie wszyscy są tacy jak Ty. Niektórzy patrzą też na charakter! (czy Ty
kiedyś myślałaś inaczej?)

-=[PB]=-

_______
Latwy dostep, przyjazna nawigacja, 12 MB pojemnosci.
Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-10-11 00:01:30

Od: Jaromirek Hej! <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> napisał / wrote:

> [...]
>
> A czymże taki związek różni się od małżeństw homoseksualnych?
> Raczej taki związek sens traci. Sens rozumiany jako dążność do rozmnażania i
jakkolwiek idealistycznie i romantycznie byśmy do tego nie podeszli (hmm, jakkolwiek
wielkie idee...Znamy wszak "białe małżeństwa" z historii, a także przypadki
małżeństw,
gdzie z poczucia lojalności, odpowiedzialności...udane? ) to natura odreaguje ten
brak
czy to w formie jak wyżej czy to w zniechęceniu do "partnera/ki" (w czym
partnerki/a?).
A związek jak wyżej - przyjacielski? Znam, ale po kilku miesiącach...braku
zainteresowania kobiecością, seksem, powabem, kuszeniem... Kobieta nie wytrzyma:) A
są pochodne seksualności...składnik natury, osobowości płci...
Ciekawy temat i już nieraz zmuszony byłem nad tym się zastanawiać nad inaczej
postawionym: Czy jest możliwa przyjaźń kobieta-mężczyzna (bez seksu)?
Z doświadczeń mych wynika, że przynajmniej jedna strona czegoś oczekuje (akurat ta
druga:))) a proby utrzymania przyjacielstwa (nie tylko znajomości) - jak wyżej.
Mój wniosek - gdy kobieta wkłada wysiłek (mniejszy lub większy) w utrzymanie
przyjacielstwa, to czegoś oczekuje.
Dobrounoc.
JaroMi

1. Data: 2000-10-11 08:40:02

Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian Brian napisał(a) w wiadomości: <8rv0ek$opb$1@news.tpi.pl>...
>Pytanie następujące:
>Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
>jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
>ogóle. Nigdy.

Nie sprecyzowales, ale chodzi chyba o zwiazek staly typu malzenstwo?

Uwazam, ze tak. Na pewno sa to przypadki pojedyncze, ale ogladalem kiedys
program TV, o facecie, ktory wyszedl za babke inwalidke. Poswiecil sie jej i
zyja wspolnie. W tym przypadku prawdopodobnie moga wspolzyc. Jednakze skoro
sa takie zwiazki, to na pewno sa i odwrotne. Mowmy facet inwalida, bez
mozliwosci wspolzycia i babaka wychodzaca za niego. Zreszta wsrod 5 000 000
000 ludzi na 100 % trafia sie tacy, ktory z roznych przyczyn zyja w zwiazku
i nigdy nie wspolzyją.

Piotrek M.

1. Data: 2000-10-11 13:42:23

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu. Nie obraź się, ale czy ty czasem nie myślisz jajami?
> Nie wszyscy są tacy jak Ty. Niektórzy patrzą też na charakter! (czy Ty
> kiedyś myślałaś inaczej?)

Nie wszyscy sa tacy jak ja i patrza sie tez na charakter? He, he :-)).
Bardzo sie pomyliles co do mnie. Ja zwracam przede wszystkim uwage na
charakter, w przeciwienstwie do mezczyzn, ktorym seks tylko w glowie. Jakby
mi na seksie zalezalo, to bym zostala kurwa, a nie jestem.
Ania

1. Data: 2000-10-11 15:08:12

Od: "arnold" <a...@a...tu.kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rv6d7$eou$...@n...tpi.pl...

> Nie moze byc udany zwiazek bez seksu, poniewaz facet by tego nie
wytrzymal,
> zdradzalby, bo chlopy nie potrafia inaczej :-(. Im tylko na jednym zalezy.
> Ania

Zupełnie się z Tobą nie zgadzam. arnold

dlaczego ludzie sie NIE rozwodza
Syndrom wyuczonej bezradności