RE: Czy możliwy jest związek bez seksu ?

From: a...@i...pl (Przemek)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: RE: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Date: 10 Oct 00 22:32:18 GMT
Sender: o...@n...pl

>Nie moze byc udany zwiazek bez seksu, poniewaz facet by tego nie wytrzymal,
>zdradzalby, bo chlopy nie potrafia inaczej :-(. Im tylko na jednym zalezy.
>Ania

Aniu. Nie obraź się, ale czy ty czasem nie myślisz jajami?
Nie wszyscy są tacy jak Ty. Niektórzy patrzą też na charakter! (czy Ty
kiedyś myślałaś inaczej?)

-=[PB]=-

_______
Latwy dostep, przyjazna nawigacja, 12 MB pojemnosci.
Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/