Czy można coś zrobić żeby przytyć?

1. Data: 2008-07-05 12:03:47

Temat: Czy można coś zrobić żeby przytyć?
Od: z...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 14lat 165 wzrostu i ważę 39,5kg. Moim zdaniem ważę bardzo mało
dlatego byłam u lekarz jest wszystko bardzo dobrze, ale mam bardzo
szybką przemianę materii dlatego prawie nie przybieram na wadze. Czy
można coś zrobić żeby przytyć?

2. Data: 2008-07-05 14:47:57

Temat: Re: Czy można coś zrobić żeby przytyć?
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

z...@i...pl wrote:
> [...]
> dlatego byłam u lekarz jest wszystko bardzo dobrze, ale mam bardzo
> szybką przemianę materii dlatego prawie nie przybieram na wadze. Czy

sprobuj jesc duzo weglowodanow. makaronow, sosow, bialego pieczywa.
generlanie zobacz na przyklad na diete South Beach i jedz wszystkie
zakazane rzeczy z wysokim Indeksem Glikemicznym.

jestes w fazie nastoletniej, gdzie wszystko sie wydluza i cialo nie
nadaza produkowac tkanki tluszczowej, szczegolnie, ze pewnie jestes
aktywna fizycznie. tak ze jedz po prostu bogato ale nie obzeraj sie fast
foodami bo tuczace i poczekaj ze dwa lata. powinnas sie sama wypelnic :)

Boska

3. Data: 2008-07-05 16:08:18

Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprobuj jesc duzo weglowodanow. makaronow, sosow, bialego pieczywa.
> generlanie zobacz na przyklad na diete South Beach i jedz wszystkie
> zakazane rzeczy z wysokim Indeksem Glikemicznym.

Tylko że przy takiej diecie można liczyć jedynie na zwiększenie tkanki
tłuszczowej. Ja bym proponował raczej diete wysokobiałkową i ćwiczenia
siłowe dla rozwoju mięśni. Mniej biegania i jazdy na rowerze.

L.

4. Data: 2008-07-06 17:15:56

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@i...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

A ja proponuję odżywiać się zdrowo i ćwiczyć.
Nie radzę jeść niezdrowo i tucząco. Moja siostra cioteczna miała podoby
problem w takim właśnie wieku. Zaczęła sie obzerać i nawet nie zauważyła,
jak przytyła ponad 25kg! Wiązało się to także z okresem dojrzewania,
przemiana materii się zwolniła i dziewczyna zaczęła tyć. Potem schudła ale
zostały rozstępy i mało elastyczna skóra - w tej chwili ma 20 lat a piersi
obwisłe :( Trzeba uważać z jedzeniem a za jakiś czas, gdy zaczniesz nabierać
bardziej kobiecej figury, twoja waga może się sama unormować.

cudowny owoc
Re: Coś dal was dbających o urodę - SPAM
Kosmetyki firmy transformulas.
aby klapki nie spadaly ;-)
kostiumy kąpielowe