Czy można mrozic...

1. Data: 2002-01-28 10:15:25

Temat: Czy można mrozic...
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką surówkę ulubioną: marchewka, por, ogórek kiszony +olej, sól, pieprz i
tak sobie pomyślałam, jakbym ją zrobiła hurtowo i bez oleju i przypraw,
podzieliła na porcje i zamroziła. A potem jak przyjdę z pracy, robię szybki
obiad,buch z zamrażarki i surówka gotowa. Tylko się zastanawiam nad tym
ogórkiem kiszonym, można go mrozić, czy nie?
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-01-28 14:17:50

Temat: Re: Czy można mrozic...
Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obiad,buch z zamrażarki i surówka gotowa. Tylko się zastanawiam nad tym
> ogórkiem kiszonym, można go mrozić, czy nie?

Można ale po co?
Ogórek kiszony świetnie sie przechowuje w lodówce w słoiku poprostu...
ale zeby zaraz go mrozic

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2002-01-28 14:35:13

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można ale po co?
> Ogórek kiszony œwietnie sie przechowuje w lodówce w słoiku poprostu...
> ale zeby zaraz go mrozic

Wyjaśnię: to wszystko się tarkuje i miesza. Chciałabym to wszystko starkować,
wymieszać i zamrozić, żeby później tylko wyjąć doprawić i zjeść. A podejrzewam,
że taka mieszanka w słoiku mi się długo nie przechowa.
Asia

1. Data: 2002-01-28 20:19:38

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taką surówkę ulubioną: marchewka, por, ogórek kiszony +olej, sól,
pieprz i
> tak sobie pomyślałam, jakbym ją zrobiła hurtowo i bez oleju i przypraw,
> podzieliła na porcje i zamroziła.

Ja bym nie mrozila. Na moj gust po rozmrozeniu wycieknie sok komorkowy (masz
silnie rozdrobnione warzywa) i bedzie zamiast jedrnej surówki - "paciaja".

Pozdrawia
Sassenach
GG 1527151 ICQ 144311597
http://www.ambrozja.pl

1. Data: 2002-01-29 02:15:10

Temat: Odp: Czy można mrozic...
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że część możesz sobie spokojnie zamrozić(marchewka i por są mało
cieknące po zamrożeniu :) ), ale z ogórkiem kiszonym dałabym sobie spokój.
Lepiej trzymać go w lodówce i zetrzeć go w oczekiwaniu, aż reszta składników
się rozmrozi.

Anka - stsal

przepis na szybkie danie obiadowe
przepis na babke