Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??

11. Data: 2010-08-05 07:22:01

Temat: Re: Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
Od: " Adela" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> O leczeniu nerwicy i bezsenności może być mowa tylko, gdy się pozna
ich
> przyczynę.
> To o czym mĂłwisz to maskowanie.
> Tak, czasami nerwicę i bezsenność da się zamaskować ziołami.
> Na jakiś czas - dopóki organizm nie przyzwyczai się do ziółek.
>
> Dziękuję za odpisy na moj temat, ale z przykrością muszę stwierdzić, że
niestety mleko , piwo i spacery przed snem mogą pomóc , ale nie komuś , kto
ma nerwicę lub bezsenność.

12. Data: 2010-08-05 07:32:22

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Adela pisze:

> e o
> ich

> niestety mleko , piwo i spacery przed snem mogą pomóc , ale nie komuś , kto
> ma nerwicę lub bezsenność.

Co za beztalencia, toć zioło jest najlepsze na stres!
Np. taka gandzia.
Tylko podobno lepszy efekt jest jak się ją przypala niż parzy ;-)
S.

13. Data: 2010-08-05 08:20:07

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i dalej nic nie wiemy. mnie tez interesuje temat. ciagniecie bezmyslne
dyskusje.

Użytkownik <c...@a...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 4 Sie, 22:06, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Dlaczego ciężki , w jakim sensie?
>
> --
> Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

bo zalecasz od nerwicy i bezsenności mleko
no i ta twoja umyślna nowoczesna ortografia ;)

14. Data: 2010-08-05 08:42:02

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05-08-2010 10:20, magda pisze:
> no i dalej nic nie wiemy. mnie tez interesuje temat. ciagniecie bezmyslne
> dyskusje.

Nerwica i bezsenność nie biorą się z niczego. Leczy się (albo usuwa albo
oswaja) przyczynę.

No wiec skąd Ci się ta nerwica wzięła?
I przede wszystkim - skąd wiesz, że cierpisz na nerwicę?

--
Maddy

15. Data: 2010-08-05 09:15:05

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sie, 08:56, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
> Tak, czasami nerwicę i bezsenność da się zamaskować ziołami.
> Na jakiś czas - dopóki organizm nie przyzwyczai się do ziółek.

masz racje, ale zważ,że przyczyna może być tak złożona, że
nie będzie mogło być mowy o rozpoczęciu
leczenia dopiero po znalezieniu
źródła dolegliwości(nerwicy) - najczęściej psychicznego.
w dzisiejszych czasach
ani pacjent ani lekarz
nie ma na to czasu i ochoty, stąd
doraźne zaleczanie przykrych
objawów nerwicy, która
nomen-omen objawia się
również bezsenność.
choć wiele innych
chorób psychicznych, ma ja
w swoim przykrym zestawie.
jestem zdania, że zioła
nie pomogą, w naszym
kraju nie ma wystarczająco
dobrych specjalistów skutecznie
leczących ziołami, choć zioła
same w sobie mają
zdolność wyleczenia wielu chorób.

nie radzę adeli ;) eksperymentować
samemej z ziołami.

16. Data: 2010-08-05 11:18:38

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety mleko , piwo i spacery przed snem mogą pomóc , ale nie komuś , kto
> ma nerwicę lub bezsenność.

I tu sie mylisz bo piwko uspokaja i jest idealne przed snem.

17. Data: 2010-08-05 11:36:36

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sie, 13:18, zenek <z...@o...pl> wrote:

> I tu sie mylisz bo piwko uspokaja i jest idealne przed snem.

na krótko, chmiel
w nim zawarty__co niektórych__
usypia, natomiast potem
paradoksalnie wybudza, stąd
alkohol nie jest
zalecany jako
alternatywa na bezsenność

18. Data: 2010-08-05 11:52:47

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-05 13:36, c...@a...pl pisze:

> na krótko, chmiel
> w nim zawarty__co niektórych__
> usypia, natomiast potem
> paradoksalnie wybudza, stąd
> alkohol nie jest
> zalecany jako
> alternatywa na bezsenność

Jesli usypia to jest a ze wybudza to normalne, zawsze po snie czlowiek
sie budzi.

19. Data: 2010-08-05 12:12:18

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sie, 13:52, zenek <z...@o...pl> wrote:

> Jesli usypia to jest a ze wybudza to normalne, zawsze po snie czlowiek
> sie budzi.

na ciebie zenon żal
logicznej i zasadnej
argumentacji - jak widzę ;)

20. Data: 2010-08-07 12:01:56

Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik " Adela" napisała:
> Pytanie jak w temacie. Jeśli ktoś zna sie na ziołach to bardzo prosz e o
> odpowiedz, Proszę o powstrzymanie sie od "głupich" komentarzy.

masz może czarne plomby?

przykry zapach z ust
Jak sie przebadac na obecnosc tasiemca i innych pasożytów?
chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki
Znowu się strułem .......
Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze