Re: Czy można pogodzić życie prywatne z nauką?

From: "Ancia." <c...@c...tam.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy można pogodzić życie prywatne z nauką?
Date: Sun, 22 Oct 2000 21:58:57 +0200

> Chodzi mi o to że mam strasznie mało czasu na przyjaciół i
przyjaciółki...za
> dużo zadań domowych :-),egzaminów i nauki....Jest jakiś sposób na to

Oprocz chodzenia do szkoly nie poswiecac nauce zadnego czasu, tak jak ja to
robie. Moge sobie siedziec przed kompem, a i na wyjscie z domu znajde czas,
na pojscie do knajpki, na spacerek, na jazde na rowerze. To sie nazywa
prawdziwe zycie :-). Ludzie poswiecaja nauce duzo czasu, a ja nie poswiecam,
bo jej nienawidze, zawsze jej nienawidzilam, w dodatku do tego stopnia mnie
nudzi, ze rzygac mi sie chce :-(. Kurcze, dlaczego ja tak nienawidze sie
uczyc? :-((((( Gdyby ktos mogl sprawic, aby to mnie chociaz odrobine
zaciekawilo, jakby ktos mogl sprawic, abym potrafila wytrzymac przed ksiazka
dluzej niz minute, gdyby ktos mogl sprawic, abym odrabiala lekcje, to
bylabym mu za to tak wdzieczna, ze oddalabym mu prawie wszystko co posiadam.
Ciesz sie tym co masz, bo mogloby byc gorzej. Nawet nie wyobrazasz sobie jak
Ci zazdroszcze.
Ania