Czy można samemu wyrwać?

1. Data: 2002-09-23 07:37:13

Temat: Czy można samemu wyrwać?
Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można sobie samemu wyciagnac, wyrwac, wyszkubac czy jak kto woli usunac
odcisk?
Odcisk ten jest stosunkowo duży i znajduje sie na podeszwie stopy, ok 2-3 cm
ponizej srodkowego palca
Stosowanie plastrow, nawet tych najlepszych nic nie pomaga gdyz odcisk ma
cos jakby korzen. W kazdym badz razie dziwne tkanki ukladaja sie w "bukiet"
prostopadly do powierzchni podeszwy stopy. Czy mozna to wyrwac samemu (choc
boli)?. Czy grozi to zakażeniem, krwawieniem? Czy lepiej isc do lekarza,
ktory pewnie tez wiele nie wskura?

2. Data: 2002-09-23 14:22:34

Temat: Re: Czy można samemu wyrwać?
Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja użyłem do tego noża i było OK.

3. Data: 2002-09-23 14:47:23

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można sobie samemu wyciagnac, wyrwac, wyszkubac czy jak kto woli
usunac
> odcisk?

Wyrywac raczej nie. Ja mialem taki nawarstwiony, i przekułem go igłą w kilku
miejscach, rozerwałem na strzępy, i posmarowałem mascią antybiotykową. Potem
po 2 tygodniach zaczęła schodzić gdzieniegdzie skóra, ale jest OK - czas
leczy rany :)

4. Data: 2002-09-24 20:36:33

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrywac raczej nie. Ja mialem taki nawarstwiony, i przekułem go igłą w
kilku
> miejscach, rozerwałem na strzępy,
ciach...

Pogryzlem, possalem i gulp! po sprawie/ :)))

5. Data: 2002-09-24 21:59:04

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można smarować płynem (poproś w aptece o płyn na odciski - są różne a ja nie
pamiętam nazwy) . Smaruj tym płynem TYLKO odcisk codziennie (2-3 razy) to
może trwać nawet kilkanaście dni aż pewnego pięknego dnia podczas kąpieli w
wannie lub zaraz po odcisk sam bezboleśnie ci odpadnie.Jest to długotrwałe
ale skuteczne i nie boli.Życzę cierpliwości
Kasia

Szczepionka p. grypie?
Interpretacja badań wzroku
W czym tkwi przyczyna?