Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

Data: 2002-10-07 21:56:38
Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl>

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:anqejm$1co$1@news2.tpi.pl...

> Znów stara gadka o WASZEJ grupie.

ja tam widzę tylko grupę O wegetarianzmie. :-PP

> Problem w tym Siwa, że to Ty piszesz "bzdury", a nie potrafisz dyskutować
> przy pomocy argumentów.

za to Ty potrafisz? Może w końcu się dowiem, dlaczego uważasz, że
kto ma większy mózg ten jest mądrzejszy?

> Ja płacę, a nie korzystam.

wielu wege równiez może to napisać.

> Nazywało by się fanatyzm, jakbym zwalczał wegetarianizm.

a więc wszystko jasne, To JEST fanatyzm

> W żadnym wypadku. Nie krzywdzę żadnego wegetarianina.

buuuuuuuuu, a juz byla nadzieja

> Jest zbyt dużo rodzajów wege.

dla kogo jest zbyt wiele? I dlaczego?

sanvean