Czy mycie włosów je niszczy?

1. Data: 2003-10-01 07:49:31

Temat: Czy mycie włosów je niszczy?
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem się z taką opinią fryzjerki. Twierdziła ona, ze optimum to raz
na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki. Naprawdę
mycie jest tak szkodliwe dla włosów?
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-10-01 08:07:37

Temat: Re: Czy mycie włosów je niszczy?
Od: "fajna laska" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Spotkałem się z taką opinią fryzjerki. Twierdziła ona, ze optimum to raz
> na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki. Naprawdę
> mycie jest tak szkodliwe dla włosów?

Nie wiem co to za fryzjerka :) Wlosy sie niszcza nie od mycia lecz np. od
codzinnego suszenia, podkrecania itp. itd. Ja sobie nie wyobrazam mycia
wlosow raz na tydzien. I nie chodzi juz nawet o wzgledy estetyczne tylko o
zwykla higiene :) Myje wlosy codziennie, czasmi co drugi dzien. Odzywki nie
uzywam zawsze, poniewaz przyspieszaja przetluszczanie wlosow. A wlosy maja
sie zupelnie dobrze :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-10-01 08:20:50

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotkałem się z taką opinią fryzjerki. Twierdziła ona, ze optimum to raz
> na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki. Naprawdę
> mycie jest tak szkodliwe dla włosów?

witam
szybko zmien fryzjerke :)
najlepsze kosmetyki do włosów można nabyć w salonach fryzjerskich i do
częstego mycia uzywa sie delikatnych szamponów.
co moze niszczyc włosy to brak higieny.
pzdr.
p.

1. Data: 2003-10-01 08:32:14

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> Spotkałem się z taką opinią fryzjerki. Twierdziła ona, ze optimum to raz
> na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki. Naprawdę
> mycie jest tak szkodliwe dla włosów?

Zalezy od typu wlosow. Znalam dziewczyne, co myla raz na chyba dwa
tygodnie, ale ona miala bardzo cienkie wlosy nigdy nie obcinane,
permanentnie w warkoczach do kostek. Moze ty masz cienkie i/lub
przesuszone? W takim razie odzywka i tak jest wskazana.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-01 08:35:10

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raz na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki.
> Naprawdę mycie jest tak szkodliwe dla włosów?

No przecież wiadomo "częste mycie skraca życie" :-)))
Na pewno szkodzi włosom zbyt ciepła woda, intensywne wycieranie
ręcznikiem, modelowanie na ciepło i suszenie suszarką, niektóre
kosmetyki do stylizacji... Sampon, jak wszystkie detergenty niczszy
płaszcz ochronny skóry i może powodować podrażnienia no i jeszcze
szkodzi złej jakości woda z kranu... Jeszcze rozczesywanie na mokro i w
ogóle czesanie źle wykonanymi szczotkami czy grzebieniami.
W związku z powyższym może lepiej zaopatrzyć się w złoty młoteczek
zamiast w szampon?:-))))

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-01 08:39:54

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> Zalezy od typu wlosow. Znalam dziewczyne, co myla raz na chyba dwa
> tygodnie, ale ona miala bardzo cienkie wlosy nigdy nie obcinane,
> permanentnie w warkoczach do kostek.

Może znamy tę sama osobę? Znam dziewczynę, którą przezywali "warkoczanka",
bo miała (i ma nadal) warkocze do kolan prawie, wielkie i grube warkocze.
Ona myła głowę co najwyżej raz na dwa tygodnie, ale częściej było po prostu
fizycznie niemożliwe :) No i miała włosy raczej suche. Nie mam pojęcia, jak
je rozczesywała po myciu :) I ile szamponu jej szło na to całe
przedsięwzięcie ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-01 08:41:33

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

fajna laska <f...@W...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> Nie wiem co to za fryzjerka :)

Jeśli chodzi o to, co potrafi, to jest bardzo dobra. Moja zona była u niej
gościnnie, gdy odwiedzała Szczecin.

> Wlosy sie niszcza nie od mycia lecz
> np. od codzinnego suszenia, podkrecania itp. itd.

A wg niej częste mycie gorzej wpływa na włosy niz suszarka.
Do tej pory spotykałem się z przeciwnymi poglądami i stąd mój post na
grupę. Pomyślałem, ze może coś się zmieniło.

1. Data: 2003-10-01 08:41:34

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> szybko zmien fryzjerke :)

Moim pięciomilimetrowym włskom nic nie grozi. :-)

1. Data: 2003-10-01 08:42:25

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tydzień. W przypadku częstszego mycia trzeba stowoać odżywki. Naprawdę

Ja myję codziennie, ale stosuję po myciu balsam, nie suszę suszarką, używam
delikatnego szamponu. Uważam, że moja szczecinka prezentuje się zupełnie
dobrze :) Jedna fryzjerka mówiła mi, że jeśli myje się często włosy, to
trzeba stosować delikatne środki. Ran na tydzień to mogą myć włosy osoby,
którym się te włosy nie przetłuszczają. Ja wyglądałabym potwornie.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-01 08:49:06

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fizycznie niemożliwe :) No i miała włosy raczej suche. Nie mam pojęcia, jak
> je rozczesywała po myciu :) I ile szamponu jej szło na to całe
A propos mycia dlugich wlosow: w "Przekletej barierze" Chmielewskiej
kobieta tez miala takie dlugie wlosy, i, zyjac w XIX wieku, wcale ich nie
rozplatala, tylko wlasnie myla te warkocze. Z innych zrodel wiem, ze tak
bylo faktycznie, a teraz ten zabieg stosuja dziewczyny, ktore maja setki
warkoczykow na glowie i spaltanie ich zajeloby dwom osobom kilka godzin:-)
Wiec moza tamta dziewczyna tez?
Panterka
--
Zaloz prywatne forum: