Re: Czy napadli byście na bank?

Data: 2011-02-08 15:56:42
Temat: Re: Czy napadli byście na bank?
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
news:iirjtj$voh$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Może w przypadku napadu na bank nie, ale co z eksperymentem Milgrama czy
> też z rozbestwieniem za Lenina, Stalina, Hitlera czy Mao?

Juz o tym pisalem, w telewizorni byl film o korei pln (Ewa Ewart poleca),
wypowiadal sie m.in. "nawrocony" straznik, ktory w koncu uciekl na poludnie.
Twierdzil, ze do katowania ludzi nie trzeba sie zmuszac, na poczatku daje to
jakas forme satysfakcji, pozniej chyba nastapuje zmecznie/otrzezwienie.
Obstawiam, ze dotyczy to sporej czesci populacji - jako istoty stadne ludzie
maja tez naturalna ciagote do dominacji, czasem przybierajaca paskudna
forme.