Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Data: 2009-05-13 17:48:42
Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: i...@g...pl

On 12 Maj, 22:04, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Klasyczne odwracanie kota ogonem, jak się nie ma argumentów.

> A ja myślę, że jesteś bardzo przewidywalna.

> Fakt nie zawsze ma się okazję poznać takiej klasy klauna.

> Nie. Twój matrix jest mi zupełnie obcy. BTW nie wiedziałam, że masz
> zapędy literackie, szkoda tylko, że taka grafomania z tego wychodzi :>

> Otworzyłam i widzę kobietę doświadczoną różnymi przykrymi
> doświadczeniami

Masło maślane :-)

> w jedynej pracy zawodowej jaką miała, projektującą swoje
> doświadczenia na wszystkich aktywnych zawodowo ludzi.

Gdybym napisała, że pracowałam w kilkunastu/kilkudziesięciu miejscach/
zawodach, tobyś mi zarzuciła, że nigdzie nie mogłam zagrzać miejsca i
ciągle mnie wyrzucali, taka jestem do kitu :-D
Podobnie moje trzy zakłady pracy - to za mało, bo nie dały mi
doświadczenia ani okazji do docenienia mnie :-D
Paradna jesteś.

> Sorry nie piszesz o mnie, mam pracę którą bardzo lubię, powiem więcej

O, to tak, jak ja :-D

> mam taką pracę, że mogłabym do niej chodzić nawet bez wynagrodzenia.

Ja nawet czasem mam odwrotnie: dostaję w pracy wynagrodzenie nie
chodząc do niej :-DDD

> A propos czarnych dziur. Ludzie inteligentni zdają sobie sprawę z tego,
> że życie nie jest tylko naszym chciejstwem i warto pomyśleć wcześniej,
> jak sie zabezpieczyć przed różnymi problemami.

Ludzie inteligentni potrafią ich unikać - poza chorobami i śmiercią,
oczywiście :-)