Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Data: 2009-05-13 21:18:38
Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

i...@g...pl pisze:

> Masło maślane :-)

Jełop za biurkiem i cała reszta powyżej raczej nie świadczą o tym, że
miło wspominasz koleżanki z pracy i szefa, nie sądzisz?

> Gdybym napisała, że pracowałam w kilkunastu/kilkudziesięciu miejscach/
> zawodach, tobyś mi zarzuciła, że nigdzie nie mogłam zagrzać miejsca i
> ciągle mnie wyrzucali, taka jestem do kitu :-D

Z fusów nie potrafię wróżyć, w przeciwieństwie do Ciebie.

> Podobnie moje trzy zakłady pracy - to za mało, bo nie dały mi
> doświadczenia ani okazji do docenienia mnie :-D
> Paradna jesteś.

Ty zaś masz szczelne klapki na oczach i nie potrafisz ani dostrzec ani
przyznać się do tego, że Ci w pracy zawodowej nie wyszło. Co więcej swój
aktualny stan bezrobocia gloryfikujesz, jako jedynie słuszną drogę
życiową prawdziwej kobiety.

> O, to tak, jak ja :-D

Wow

> Ja nawet czasem mam odwrotnie: dostaję w pracy wynagrodzenie nie
> chodząc do niej :-DDD

To już słyszeliśmy, bezpłatne kursy dla bezrobotnych etc. Nie ośmieszaj się.

> Ludzie inteligentni potrafią ich unikać - poza chorobami i śmiercią,
> oczywiście :-)

Ciekawe jakie macie z mężem remedium na potencjalną klapę jego firmy.
Tylko mi nie pisz, że nie klapnie, wszystko w życiu opada nawet jego 24
cm kiedyś klapną.

--

Paulinka