Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

111. Data: 2009-05-10 18:50:58

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ikselka swoje wady nazywa zaletami, takie remedium na całe zło sobie
> wybrała. :)

Leczy się homeopatią ;)

--

Paulinka

112. Data: 2009-05-10 19:04:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leczy się homeopatią ;)

Na pewno ...patią? ;)

michał

113. Data: 2009-05-10 19:07:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 20:32, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Nie zwracaj się do mnie kochanie. Pączusiu, niunia itepe również.
> Jak ci ileś osób mówi, że jesteś pijana, to weź się połóż. Ludzka
> solidarność nie ma z tym nic wspólnego.

> Minie nie czyni żadnej.

I dlatego drążysz, jak spędzam wolny czas?
:-D

> Dla mnie Usenet w przeciwieństwie do Ciebie to
> forma
> rozrywki, a nie treść mojego życia.

Niechcący odkryłaś (czasem Ci się niechcący uda trafic, jak ślepej
kurze ziarno - nie mylić z Qrą) moją tajemnicę - treścią mojego
życia, w przeciwieństwie do Ciebie, jest tylko i wyłącznie
rozrywka :-)

114. Data: 2009-05-10 19:08:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Na pewno ...patią? ;)

Jedno i drugie pasuje - za słownikiem:
PATIA w złożeniach: choroba określonego rodzaju (np. psychopatia);)

--

Paulinka

115. Data: 2009-05-10 19:10:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 20:34, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Na p.s.d. XL może by i wywoływała flejmy,

Może by i.
"Zeby nie te zeby toby była d..a z geby" - cytat świętokrzyski.

> ale to zupełnie inna
> stylistyka. Na psychologię (szkoda że psychiatrii nie ma) bardziej pasuje.

Może zrobię kolejne studia. A co. Własnie skończyłam unijne kursa -
czaby pomysleć o czymś następnym. Może być i psychiatria. Zamiast
telekomunikacji cyfrowej. Mnie tam wszystko łatwo przychodzi.

116. Data: 2009-05-10 19:11:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> I dlatego drążysz, jak spędzam wolny czas?
> :-D

Nie drążę pan gugle to na bieżąco monitoruje. Skoro potrzebujesz
ewaluacji, mogę poświęcić ze 2h i Ci ją nawet na wykresach zrobić.
Pewnie poczujesz się zaskoczona, bo nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak
bardzo to wirtualne życie Cię pochłania.

> [...]
> kurze ziarno - nie mylić z Qrą) moją tajemnicę - treścią mojego
> życia, w przeciwieństwie do Ciebie, jest tylko i wyłącznie

A treścią mojego są dzieci, rodzina, mąż.

--

Paulinka

117. Data: 2009-05-10 19:12:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno i drugie pasuje - za słownikiem:
> PATIA w złożeniach: choroba określonego rodzaju (np. psychopatia);)

Też przed chwila to przeczytałem. I to:
fobia uporczywy, chorobliwy lęk, przed określonymi sytuacjami,
zjawiskami a. przedmiotami.

michał

118. Data: 2009-05-10 19:13:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Może by i.
> "Zeby nie te zeby toby była d..a z geby" - cytat świętokrzyski.

Jaki on zgrabny. W Twoim stylu.

> Może zrobię kolejne studia. A co. Własnie skończyłam unijne kursa -
> czaby pomysleć o czymś następnym. Może być i psychiatria. Zamiast
> telekomunikacji cyfrowej. Mnie tam wszystko łatwo przychodzi.

Nie marnuj publicznych pieniędzy, skoro i tak zawodowo aktywna nie
jesteś. Jak już musisz sobie inteligencję udowadniać na papierze, zapłać
za to karta męża.

--

Paulinka

119. Data: 2009-05-10 19:15:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

kurze ziarno - nie mylić z Qrą) moją tajemnicę - treścią mojego
życia, w przeciwieństwie do Ciebie, jest tylko i wyłącznie
rozrywka :-)

W wysokich baszmakach?

120. Data: 2009-05-10 19:15:52

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> [...]

> czaby pomysleć o czymś następnym. Może być i psychiatria. Zamiast
> telekomunikacji cyfrowej. Mnie tam wszystko łatwo przychodzi.

To widać. Na kursach nie mieli Cię dość i właśnie dlatego skończyłaś? Na
psychologii poradzą sobie z Tobą jeszcze szybciej.

michał

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą