Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

141. Data: 2009-05-11 07:05:00

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Wątpię, że kobieta nie potrafi sobie bez męża poradzić. Nie potrzeba
> mężczyzny, żeby się życiowo spełnić.

Jak się taka spełni, jak se sama drzwi nie otworzy.

Qra

142. Data: 2009-05-11 07:08:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Założyłaś, że każdy oponent tkwi w jakimś układzie skierowanym przeciw
> Tobie. Błędne założenie. Twoich krytykantów z p.s.p poznałam całkiem
> niedawno. Ileś grup, ileś nie znających się wcześniej osób z podobnym
> zdaniem na Twój temat, to nie jest wg Ciebie symptomatyczne?

Jak by Ci to powiedzieć... hm... spisek tutejszego TWA.

Qra

143. Data: 2009-05-11 07:18:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> nie ma studiów psychiatrycznych, a na medycynę Cię nie przyjmą

Dzięki za wyręczenie :D

--
Pozdrawiam - Aicha

144. Data: 2009-05-11 07:34:47

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, BTW nie ma studiów psychiatrycznych, a na medycynę Cię nie przyjmą

Ale za to na psychiatrię berdzo chętnie....

Pzdr
Paweł

145. Data: 2009-05-11 08:14:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> W wysokich baszmakach?

Przeca una tylko na szpilkach.

--
Pozdrawiam - Aicha

146. Data: 2009-05-11 14:44:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 00:04, michał <6...@g...pl> wrote:

> Takie trojańskie klacze mniej więcej... :DDD
>
> --
> pozdrawiam
> michał

O, muł się odezwał.

147. Data: 2009-05-11 14:45:10

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 00:16, michał <6...@g...pl> wrote:

> To Ty tak mimo woli? A to dobre! :)

Nie tak dobre, jak to, co ty mimo woli - na odległość trącisz
przedwczesnym.
:-P

148. Data: 2009-05-11 14:51:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 08:59, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A nie lepiej połączyć: wykorzystanie telekomunikacji cyfrowej w psychiatrii?
>
> Qra, BTW nie ma studiów psychiatrycznych, a na medycynę Cię nie przyjmą

Jak będę naprawdę chciała, to przyjmą: płatne studia istnieją ciągle,
a ograniczeń wiekowych nie ma na nich - 20000 za semestr, jaki
problem. 6 lat - i będę lekarką. Nie wolno? Niedawno jedna 80-latka
odebrała dyplom znanej państwowej uczelni.
Ale wolę już chyba na ASP... jednak. Mąż mnie namawia od kilku lat.
Warszawa stoi otworem.

149. Data: 2009-05-11 14:54:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 10:14, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Przeca una tylko na szpilkach.

Na szpilkach tylko Ty - na myśl o mnie. Ja raczej "w".

150. Data: 2009-05-11 14:54:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gu8ivc$f6p$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> Ale za to na psychiatrię berdzo chętnie....

Na tę, skad ciebie zwolniono?
:-D

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja