Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

151. Data: 2009-05-11 15:14:47

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c1a56f57-fe9f-4295-a03f-5add8ffc10a7@s31g2000vb
p.googlegroups.com...
On 11 Maj, 00:04, michał <6...@g...pl> wrote:

> Takie trojańskie klacze mniej więcej... :DDD
>
> --
> pozdrawiam
> michał

O, muł się odezwał.

Ten z mydła? Od skradzionego dziecka?

152. Data: 2009-05-11 16:00:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> O, muł się odezwał.
> Ten z mydła? Od skradzionego dziecka?

Biały Jeleń. Z krzyżem między rogami :P

--
Pozdrawiam - Aicha

153. Data: 2009-05-11 16:18:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 18:00, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Biały Jeleń. Z krzyżem między rogami :P

Ani biały, ani z krzyżem, ale jeśli nie muł, to na pewno jeleń.

154. Data: 2009-05-11 17:30:46

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Na tę, skad ciebie zwolniono?

Ja na szczęście jestem po drugiej stronie i noszę klamkę w kieszeni... może
nawet za jakiś kwartał wypuściłbym Cię do ogrodu ;o)

Pzdr
Paweł

155. Data: 2009-05-11 19:52:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:2d43f14b-0e7c-46a6-9ad4-76358724ee85@
q2g2000vbr.googlegroups.com...

> Ja na szczęście jestem po drugiej stronie i noszę klamkę w kieszeni... może
> nawet za jakiś kwartał wypuściłbym Cię do ogrodu ;o)

A paskudne realia są takie, że klamka, sprawczyni twoich marzeń, w
twojej kieszeni może się i pałęta (odźwiernym być to nic złego),
tymczasem ja w ogrodzie (swoim) urzęduję ile i kiedy chcę, ty
natomiast zależysz od tego, co z tego ogrodu zanoszę w imieniu męża do
ZUS... Tak, że może kiedyś skorzystam samodzielnie z twojej klamki, a
stanie się to być może niedługo - każdy obywatel może przecież wykupić
długi i nawet wtedy może sam klamki wymienić, łącznie z odźwiernymi.

156. Data: 2009-05-11 19:57:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
.googlegroups.com

> [...]
> stanie się to być może niedługo - każdy obywatel może przecież wykupić
> długi i nawet wtedy może sam klamki wymienić, łącznie z odźwiernymi.

Faktycznie paskudne.

Saulo

157. Data: 2009-05-11 20:48:22

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> stanie się to być może niedługo - każdy obywatel może przecież wykupić
> długi i nawet wtedy może sam klamki wymienić, łącznie z odźwiernymi.

Przykro mi. Paskuden realia są takie, że jak otworzysz oczy to może
przestaniesz wierzyć w swoje brednie. Niestety, nie zależę od tych nędznych
groszy, które wrzucasz w system i nie mam długów wraz ze swoim zakładem ;o)

Jak zwykle Twoje chcenie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością...

Pzdr
Paweł

PS Samodzielnie nie będziesz w stanie skorzystać z mojej klamki, chyba że to
bedzie baaaardzo długa kuracja... wtedy może pozwolę potrzymać... przez
chwilę....

158. Data: 2009-05-11 21:08:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Bo jest wybitnie głupie. Nie odpowiadam na głupie pytania, aby nie być
> potem posądzoną o nakręcanie flejmów :->

Pytanie jest konkretne i normalne. Tylko Ty nie potrafisz na nie
odpowiedzieć.

> Wiedza kosztuje. Poza tym od dawna nie udzielam korepetycji.

Następnym razem nie używaj enigmatycznych sformułowań, nie będziesz
udzielać 'korepetycji' z samej siebie.

> Raczej "glupia cipo" - ale na to sympatyczne określenie ma u mnie
> monopol tylko jedna tutaj osoba, i to nie Ty.
> Natomiast nie przypominam sobie, abym komukolwiek wymyślała od
> "głupich chłopek", więc albo mi (o, sorry: NAM!) zacytuj, albo spadaj
> - rozmowa z Tobą staje się absurdalna - ot, zbulwersowany do białej
> gorączki krasnal chce mnie trzymać na swoim malutkim czerwonym
> dywaniku :-)

Szwy Ci puszczają XL. Tracisz resztki kultury i wychodzi prawdziwe
szydło z worka. Nie krępuj się, napisz wprost, po co używać eufemizmów i
krasnali.

> Do cyrku?
> :-)

Nie, ale jakbym zmieniła profesję, to będę o Tobie pamiętać.

> Jeżeli, to jedynie ze śmiechu :-DDD

Przypuszczam, że czytając Twoje CV umarłabym ze śmiechu. Niestety nie
zostałabyś zaproszona na rozmowę. Kobieta z taką czarną dziura w
karierze zawodowej, o ile u Ciebie o jakiejkolwiek karierze można mówić,
jest na rynku pracy nikim.

> To nie jest dyskusja, lecz podskoki krasnala :-)

U Ciebie zaś dostrzegam symptomy chocholego tańca.

> Pa, krasnoludku :-)

Pa chochole :-)

--

Paulinka

159. Data: 2009-05-11 21:08:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> To pisz "nie mam", a nie insynuuj, że masz.
> A skoro nie masz, to na jakich przesłankach bazując się wypowiadasz?
> Na podstawie danych Urzędu Statystycznego, czy ot tak, w cały świat?
> :->

Na podstawie Twoich opowieści o popołudniowym seksie :->

> Kurs odbywał się sporo dalej niż za moim płotem, ale nie aż tak
> daleko.
> I wykładowcy musieli dobrze się starać, aby zajęcia były odbyte
> terminowo, treściwie i uczciwie przygotowane.
> Ludzie inteligentni, którzy chcą uczciwie wykorzystać dane im
> możliwości i nie zmarnować publicznych pieniędzy, mają zwyczaj się
> przygotowywać do zajęć i co gorsza zadawać pytania oraz mieć wymagania
> co do programu, skoro już sami poświęcają swój czas na poszerzanie
> swojej wiedzy.

Ludzie inteligentni postulując obrzydzenie pracą zawodową, nie biorą
udziału w kursach pomagających znaleźć zatrudnienie. Hipokryzja to twoje
drugie imię?

> Tak, jak najbardziej uczciwie: mam prawo (jak każdy obywatel) do
> poszerzania horyzontów i zyskiwania potencjalnych możliwości zostania
> pracownikiem, zamiast pracodawcą, jeśli straciłabym w przyszłości
> możliwość odciążania państwa poprzez samodzielne zapewnianie sobie (i
> innym - finansując ich budżetowe, nieproduktywne, niepotrzebne etaty)
> zatrudnienia :->

Zapominasz o jednej rzeczy. Jesteś małym soliterkiem, a nie pracodawcą.
pracodawca jest Twój mąż. Ty możesz być co najwyżej osobą
współpracującą, za którą Twój ślubny odprowadza składki. Nadal jesteś
pasożytem.
A te nieproduktywne etaty to np. nauczyciele, czyli twoja dawna profesja.

> Nie pozwalaj sobie za wiele - niczego takiego nie postuluję: to Ty w
> pokrętny sposób tłumaczysz sobie moje wypowiedzi o spełnionych
> kobietach niepracujących, co zresztą daje obraz Twojego skrywanego
> poczucia własnej niskiej wartości, na które ja nie mam żadnego wpływu
> - ono po prostu jest.

Moje skrywane poczucie niskiej wartości leży i kwiczy ze śmiechu :)
Niedoszła pani psychiatra określiła mi pięknie mój rys psychologiczny ;)

> Potrzeba. Kobieta może być szczęśliwa tylko z mężczyzną - ale on musi
> być jej wart i ona jego, inaczej są to chore związki, które faktycznie
> nikomu spełnienia nie dają i wyodrębniając z populacji akurat ten
> target, oczywiście, masz rację :-)

Właśnie zniknęłaś miliony starych panien i starych kawalerów.

--

Paulinka

160. Data: 2009-05-11 21:32:12

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani biały, ani z krzyżem, ale jeśli nie muł, to na pewno jeleń.

Damski muł z kółkiem między nogami! :)
To jak z tymi klaczami?

michał

Homoseksualiści są jak narkomani?