Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

171. Data: 2009-05-12 06:35:54

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jak będę naprawdę chciała, to przyjmą: płatne studia istnieją ciągle,
> a ograniczeń wiekowych nie ma na nich - 20000 za semestr, jaki
> problem. 6 lat - i będę lekarką. Nie wolno? Niedawno jedna 80-latka
> odebrała dyplom znanej państwowej uczelni.
> Ale wolę już chyba na ASP... jednak. Mąż mnie namawia od kilku lat.
> Warszawa stoi otworem.

Płacić za wiedzę? Nie w Twoim guście.

Qra

172. Data: 2009-05-12 06:45:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Płacić za wiedzę? Nie w Twoim guście.

Eeetam. Ale potencjalnym wykładowcom i prowadzącym ćwiczenia
współczuję :)

--
Pozdrawiam - Aicha

173. Data: 2009-05-12 07:10:40

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Eeetam. Ale potencjalnym wykładowcom i prowadzącym ćwiczenia
> współczuję :)

Ile Ty potrzebujesz snu?

Saulo

174. Data: 2009-05-12 07:22:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Ile Ty potrzebujesz snu?

Odsypiam w weekend, jak to sowa :) A w ostatni zapomniałam zrobić
prasówki... Zazdroszczę ludziom, którzy nie mają dzieci ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

175. Data: 2009-05-12 07:28:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Ale przecież Twoje dziecko jest już w miarę duże?

Ale jeszcze samo nie jeździ pociągiem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

176. Data: 2009-05-12 07:28:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

177. Data: 2009-05-12 08:03:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Aicha <b...@t...ja>

> Ile Ty potrzebujesz snu?

Nie ma seksu, nie ma spania.

Qra

178. Data: 2009-05-12 08:15:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Nie ma seksu, nie ma spania.

Auuuaaaaaaaaa!!!!!! :D

--
Pozdrawiam - Aicha

179. Data: 2009-05-12 08:23:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Auuuaaaaaaaaa!!!!!! :D

Coś mi to przypomina...

180. Data: 2009-05-12 08:28:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> [...]

> które:
> są poddawane ocenie wartości użytkowej,
> wykazują cechy charakterystyczne dla swoje rasy,
> pochodzą co najmniej po ojcu wpisanym do księgi.
> (...)
> Komisja Księgi Stadnej może zadecydować o wpisie do księgi potomstwa
> ogiera lub klaczy rasy półkrwi innej niż wymienione powyżej, jeżeli
> wcześniej Komisja uznała, że ogier lub klacz mogą być użyte do
> doskonalenia rasy małopolskiej, a w rodowodzie konia wpisywanego w
> trzecim pokoleniu występuje tylko jeden przodek obcy dla rasy

Trzeba tylko dodać, że w omawianym przypadku Komisja była chyba pijana,
skoro uznała, że ten akurat obcy przodek może być użyty do doskonalenia
rasy. :D

michał

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja