Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

331. Data: 2009-05-18 18:29:33

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chodzi Ci o słowo "zagięła"? - chyba najtrudniejsze z tych, których
> użyłam...
> :-D

Manko/manco.
Naprawdę czujesz potrzebę wypisywania głupot, byle tylko mieć ostatnie
słowo?
Wierzyć mi się nie chce, że nie zrozumiałaś o co mi chodziło.

--

Paulinka

332. Data: 2009-05-18 18:31:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

[...]
> Naprawdę czujesz potrzebę wypisywania głupot, byle tylko mieć ostatnie
> słowo?
[...]

Bo Ikselle wiecznie młoda jest. Nawet bardzo młoda :)

Saulo

333. Data: 2009-05-18 18:40:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Bo Ikselle wiecznie młoda jest. Nawet bardzo młoda :)

Pijesz do mnie Saulo ? ;)

--

Paulinka dodałam emotkę, bo zaraz będzie, że się bojowa zrobiłam :-)

334. Data: 2009-05-18 18:44:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Pijesz do mnie Saulo ? ;)

Mais non.

Saulo

335. Data: 2009-05-18 19:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 20:26:57 +0200, Paulinka napisał(a):

> Masz rację. Urzędnicy państwowi na budżetowych pensjach mają
> nieprzebrane ilości obuwia.

Policz im.

336. Data: 2009-05-18 19:27:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Policz im.

Nie muszę. Ty im już policzyłaś.

--

Paulinka

337. Data: 2009-05-18 19:27:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 20:29:33 +0200, Paulinka napisał(a):

> Manko/manco.
> Naprawdę czujesz potrzebę wypisywania głupot, byle tylko mieć ostatnie
> słowo?
> Wierzyć mi się nie chce, że nie zrozumiałaś o co mi chodziło.

A spadaj. Sama siebie nie rozumiesz, a ja mam rozumieć Twoje bzdury.

338. Data: 2009-05-18 19:30:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 20:40:36 +0200, Paulinka napisał(a):

> Pijesz do mnie Saulo ? ;)

Ano, pije, pije. Nic innego nie robi.

339. Data: 2009-05-18 19:34:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A spadaj. Sama siebie nie rozumiesz, a ja mam rozumieć Twoje bzdury.

Spadam. Wróć na poziom Usenetu, a nie dziecka neostrady.

--

Paulinka

340. Data: 2009-05-18 19:58:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

[...]
> Wróć na poziom Usenetu, a nie dziecka neostrady.

tego to ja za chińskiego boga nie rozumiem :|

saulo

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą