Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

341. Data: 2009-05-18 20:02:48

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> tego to ja za chińskiego boga nie rozumiem :|

Trudno. Cóż zrobić :)
Jak chcesz możemy się razem pochlastać z tego niezrozumienia ;)

--

Paulinka

342. Data: 2009-05-18 20:05:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

[...]
> Jak chcesz możemy się razem pochlastać z tego niezrozumienia ;)

nimfomanka-autodestruktorka? :)

saulo

343. Data: 2009-05-18 20:06:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> nimfomanka-autodestruktorka? :)

Nifa z nad wód BDSM :)

--

Paulinka

344. Data: 2009-05-18 20:44:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Wróć na poziom Usenetu, a nie dziecka neostrady.

Hehehehehehehehehehehehehe :)
Fuckt, to wiele wyjaśnia.

--
Pozdrawiam - Aicha

345. Data: 2009-05-18 21:05:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> tego to ja za chińskiego boga nie rozumiem :|

http://www.i-slownik.pl/1,1860,dziecko,neostrady.htm

Pozdrawiam - Aicha

346. Data: 2009-05-18 22:00:34

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> http://www.i-slownik.pl/1,1860,dziecko,neostrady.htm

merci

saulo

347. Data: 2009-05-18 22:58:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 21:58:56 +0200, Saulo napisał(a):

> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> tego to ja za chińskiego boga nie rozumiem :|

Ja tyż. Bo po mojemu to właściwie te same poziomy :-D

348. Data: 2009-05-18 23:00:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 20:31:56 +0200, Saulo napisał(a):

> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Bo Ikselle wiecznie młoda jest. Nawet bardzo młoda :)

A dziękuję, taki mam zamiar :-)
Spróbuj zrobić te same "czary" swojej żonie...

349. Data: 2009-05-19 01:04:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Pewnie nie ma czym...

Sami impotenci i mikropenisiści na tej grupie. No co za pech :D

--
Pozdrawiam - Aicha

350. Data: 2009-05-19 01:08:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dziękuję, taki mam zamiar :-)
> Spróbuj zrobić te same "czary" swojej żonie...

Pewnie nie ma czym...

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą