Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

351. Data: 2009-05-19 01:14:09

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gut0vh$tjf$1@news.onet.pl...

> Sami impotenci i mikropenisiści na tej grupie. No co za pech :D
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ja to już swoje lata mam - jestem poza konkurencją... :-)))

352. Data: 2009-05-19 01:23:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to już swoje lata mam - jestem poza konkurencją... :-)))

No właśnie Tobie XL niczego w tej dziedzinie nie zarzuca (oprócz
poli;))

--
Pozdrawiam - Aicha

353. Data: 2009-05-19 02:04:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie Tobie XL niczego w tej dziedzinie nie zarzuca (oprócz
> poli;))

za długa linia

354. Data: 2009-05-19 07:02:14

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> A dziękuję, taki mam zamiar :-)
> Spróbuj zrobić te same "czary" swojej żonie...

Nie zrobię - w dziewczynkach z podstawówki nie gustuję :)

Saulo

355. Data: 2009-05-19 08:47:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 03:04:20 +0200, Aicha napisał(a):

> Sami impotenci i mikropenisiści na tej grupie. No co za pech :D

Nie w samym penisie siła. Liczy się TO COŚ.

356. Data: 2009-05-19 08:52:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 03:14:09 +0200, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ja to już swoje lata mam - jestem poza konkurencją... :-)))

Ostatnio mój TŻ usłyszał w TV o wynikach badań, które mówią, że 28 procent
kobiet około i zaraz po 50-tce nie jest aktywnych seksualnie. Zdębiał :-D

To ani chybi żony tych panów, co w takie "badania" skrzętnie wierzą, bo im
wygodnie się już nie starać. Bierz się do roboty, a nie stękaj ;-)

357. Data: 2009-05-19 08:52:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 03:23:33 +0200, Aicha napisał(a):

> No właśnie Tobie XL niczego w tej dziedzinie nie zarzuca (oprócz
> poli;))

Zejdź ze mnie i przyjrzyj się swojemu masturbatorowi, czy dobrze
naoliwiony.

358. Data: 2009-05-19 09:00:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie w samym penisie siła. Liczy się TO COŚ.

He..he, ale bez penniego reszta blaknie...

359. Data: 2009-05-19 09:00:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 11:00:07 +0200, Panslavista napisał(a):

> He..he, ale bez penniego reszta blaknie...

A tego to nie wiem: jak zblaknie, to może coś będę mogła powiedzieć :-)

360. Data: 2009-05-20 04:17:52

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio mój TŻ usłyszał w TV o wynikach badań, które mówią, że 28 procent
> kobiet około i zaraz po 50-tce nie jest aktywnych seksualnie. Zdębiał :-D

Wszystkie, na które lata, jak Ty siedzisz i produkujesz swoje farmazony na
grupach, są aktywne?
No tak myślałem...

Ukłony
Paweł