Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

31. Data: 2009-05-09 19:45:35

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:19, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Tak jak Ty charyzmę.
> Inteligentnemu wystarczy rzucić okiem. Tobie trzeba pod nos podstawić
> i powiększyć do 24 cm.

No. Widzę, że Ci brakuje tych 24cm pod... "ręką". Bardzo Ci zapadły w
mentalność.
Moja charyzma akurat tutaj nie była nawet potrzebna - Twoje utajone
tęsknoty same zrobiły, co należy: "24cm" to celny pocisk, który
zapadłszy Ci w jaźń pokazał, jak bardzo jesteś niewyżyta. W szerokim
sensie zresztą. Jeszcze tylko fajnie byłoby, abys sobie samej
uświadomiła, że to własnie jest JEDYNY powód atakowania mnie.

> Dobra, Globie, ja robię to co Bluzgacz, bo nie zamierzam dalej kopać
> się z koniem. Mam nadzieję, że Ty też w końcu przestaniesz dawać
> pożywkę ikselkowym maniom. Chyba, że lubisz czytać o tym, kim
> "jesteś".

Raczej kim jestem w oczach głupców. To najprostsze bowiem świadectwo,
kim naprawdę NIE jestem. Chciejstwo głupich nie jest żadną siłą
sprawczą, nawet dla nich samych, a dla mnie tylko miarą ich
ograniczenia, doskonale i bezpiecznie mnie od nich oddzielającego.
:-)

32. Data: 2009-05-09 19:47:13

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:24, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Plonk dla XL a może jeszcze gremialnie jej plonka walniemy... Chcesz ją
> zabić ?!

Dajcie mi awansem gremialnego plonka do siódmej potęgi. A potem
idźcie się zabić, bo ja tego plonka mam w głębokim. Jesteście jak
dzieci w przedszkolu, co to myślą, że jak pani nakleja im siedem
chmurek, to świat się wali :-D

33. Data: 2009-05-09 19:48:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> sprawczą, nawet dla nich samych, a dla mnie tylko miarą ich
> ograniczenia, doskonale i bezpiecznie mnie od nich oddzielającego.

Przy czym cały czas zapominasz, że się możesz mylić. Ile istnień tyle
szczęśliwych żyć innych niż Twoje własne.

--

Paulinka

34. Data: 2009-05-09 19:50:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> idźcie się zabić, bo ja tego plonka mam w głębokim. Jesteście jak
> dzieci w przedszkolu, co to myślą, że jak pani nakleja im siedem

Biorąc pod uwagę Twoją aktywność w Usenecie, to jest to pole na którym
się dość sowicie realizujesz, jak zostanie zlikwidowane, cóż będziesz
robić wieczorami?

--

Paulinka

35. Data: 2009-05-09 19:57:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U�ytkownik <i...@g...pl> napisa�:

> Tak jak Ty charyzmďż˝.
> Inteligentnemu wystarczy rzuciďż˝ okiem. Tobie trzeba pod nos podstawiďż˝
> i powi�kszy� do 24 cm.
>
> Dobra, Globie, ja robiďż˝ to co Bluzgacz, bo nie zamierzam dalej kopaďż˝
> si� z koniem. Mam nadziej�, �e Ty te� w ko�cu przestaniesz dawa�
> po�ywk� ikselkowym maniom. Chyba, �e lubisz czyta� o tym, kim
> "jesteďż˝".
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

ech,poblokowaliście się i zaraz zaczniecie się kłócić.Ja z bluzgaczem
się nie zgadzam,żeby plonkować Jkselkę.

36. Data: 2009-05-09 20:00:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> poblokowaliście się i zaraz zaczniecie się kłócić.Ja z
> bluzgaczem się nie zgadzam,żeby plonkować Jkselkę.

Ależ ja nikomu nie bronię karmić trolla w dalszym ciągu :)
Nie mam charyzmy :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2009-05-09 20:01:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Ja się mogę przyłączyć, ale z ciężkim sercem, bo lubię sobie
> podyskutować z kimś, kto ma tak bardzo odmienne poglądy niż ja.

Prosz bardz. Nic z tego ni wynika, ale skoro lubisz...

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2009-05-09 20:07:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

<r...@g...com> wrote:

> --------------------------------
> homo się nie zarazisz,

Moralnie tak. Zaraza jest u bram - homo chcą, aby ich uważano za MOJĄ
normalność. A kryterium MOJEJ normalności jest proste: nie ma z niego
dzieci, więc nie jest to normalność. Gdyby była, to facet z facetem,
baba z babą mogliby miec potomstwo jak baba z chlopem. A nie mogą. Nie
ma trzech wariantów. Jest tylko jeden wariant normalności:
heteroseksualność. MOJA KLATKA.

> ale homofobią oczywiście

Nie. Homofobia to nie choroba, lecz naturalny odzew na zagrożenie
moralną infekcją MOJEJ klatki.

> i tu jest
> niebezpieczeństwo,bo wystarczy poudawać depresję 6 miesięcy
> i niestety mózg jest plastyczny=wywołasz stan chorobowy.
> I ja tylko udawałam ci nie pomoże=trzeba było nieudawać.

Ano tu może i tak - wiec wystarczy pod naciskiem poudawać, ze się
uznaje homo - i zacznie ono być normalne.

Nic z tego - ja mam silną psychologiczną (nie mówiąc o fizycznej)
tożsamość płciową i nie uznaję homo ani nie myślę udawać dla świętego
spokoju, że uznaję. Natomiast osoby młode (dzieci) łatwo jest NAUCZYĆ
uznawania homo, a nawet wręcz zachowań homoseksualnych. Stąd już
prosta droga do kształtowania mentalnosci homoseksualnej.

> I teraz o co mi chodzi,a o to ,że twoje lęki homofobiczne obserwują
> dzieci i ............przekazujesz im stan chorobowy ,

Jak wyżej - ja im przekazuje normalność, gostku.

> a jeśli odmieńcy
> mają rolę wzbogacania społeczeństwa,bo ich nieustalone wbrew normom
> poczynania działają rozwojowo,przy rozpoznawaniu naszych ustalonych
> półprawd.
> To niedosyć,że niszczysz dzieci,to jeszcze zubażasz społeczeństwo ,bo
> chcesz tkwić w tym co ci się jedynie wydaje autentyczne,

He he :-D

> boisz się
> odkrywać siebie.Inni się będą rozwijać, a polska nie

Powiedz mi, co ty masz do mojej polskiej klatki? - rozwijaj się poza
nią, nie zabraniam, a moją zostaw w spokoju, setny raz powtarzam.

> i własnie o to
> powtarzanie mi chodziło.Niedługo nie będziemy w stanie zrozumieć
> cokolwiek z zagranicy i będziemy się bać wszystkiego ,tak jak homo ,po
> prostu większości rzeczy=przypadek kościoła.

Nie wiem, co ta "zagranica" tak ci zapadła w mentalność. To tylko
twoja względna klatka każe ci odróżniać ją i uważac za lepszą. Skoro
wolisz "zagranicę", to ją sobie weź albo sam tam idź, mnie nie jest
ona do niczego potrzebna, sam się nią upajaj - to ci nie wystarczy?
Dziwne. czy nie jest to czasem próba włażenia do mojej klatki, próba
porzucenia tej twojej wspaniałej wolności?

> -----------------------------
> Tak właśnie,ale w tym kraju bardziej się niszczy, niż nie zgadza z
> odmieńcami.

Toleruje się odmieńców. Krzywdy się im nie robi, póki oni nie chca
zająć miejsca normalności i odwrócić porządku.

> Te manifestacje mają nas oswoić jedynie z ich obecnością,bo jak w
> przypadku tej sztuki,nie wiemy jak się zachować i to boli jak się
> spotyka murzyna i co ja mam z nim zrobić,wielki znak zapytania i lęk
> przed wyjściem z klatki =mechanizmu.Dlatego zachowanie twoje będzie
> tępiło karzdą niezgodność do której się nieprzyzwyczaiłaś.Ty chcesz
> mieć w końcu ustalony świat

A jasne. I mam. Dlatego nie żyję jak ty, w izolacji. Bo mam ustalony
świat wg wspólnych norm z innymi. Oni mi wystarczą, ciebie nie muszę
wpuszczać do mojej klatki. Ty się łącz z takimi jak ty - na tej swojej
wolności.

> i wszystko ci przeszkadza.
> Naucz się porzucać,wszystko do kochasz,a zobaczysz zamiast jednej
> ukochanej monety ,wiele monet=nie czytaj dosłownie;-)

Nie po to kocham, aby porzucać. Przyzwyczaiłam się do tego, co kocham,
jak do życia/powietrza. Nie mam zamiaru niczego tu zmieniać. A i
monetę wole jedną, ale dobrą.
:->

> ------------
> to co powyżej napisałem,sama nie wiesz jak siebie krzywdzisz.

Nie Ty mi będziesz tłumaczył, co dla mnie jest krzywdą. Moja klatka,
moja krzywda. Względność, względność. pamiętaj.

39. Data: 2009-05-09 20:11:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U�ytkownik "glob" napisa�:

> Ale� ja nikomu nie broni� karmi� trolla w dalszym ci�gu :)
> Nie mam charyzmy :DDD
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Chodziłem ostatnio po różnych forach i doprawdy osłabły moje
wymagania,a Ikselka w stosunku do większości debili prezentuje się
całkiem nieźle,więc te wymagania są trochę wygórowane i jakieś takie
niemoralne.

40. Data: 2009-05-09 20:11:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:57, glob <r...@g...com> wrote:

> ech,poblokowaliście się i zaraz zaczniecie się kłócić.Ja z bluzgaczem
> się nie zgadzam,żeby plonkować Jkselkę.

Wasze plonkowanie lub nie - to dla mnie czysty śmiech: mozecie mi
stawiać plonki, gwiazdki ujemne, minusy czy chmurki do woli, a to i
tak odbywa się jedynie w waszej ciemnej jak tabaka w rogu mentalności,
po "tamtej" stronie ekranu mojego monitora, czyli nigdzie. Jesteście
wszyscy śmieszni - jak małpa, która widzi swoje i odbicie w lustrze i
zaglada za nie, przekonana, że tam z tyłu jest druga, równie
prawdziwa, jak się jej wydaje :-D

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą