Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

41. Data: 2009-05-09 20:12:17

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 22:00, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ależ ja nikomu nie bronię karmić trolla w dalszym ciągu :)
> Nie mam charyzmy :DDD

Masz, masz - na swoją miarę :-PPP

42. Data: 2009-05-09 20:13:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 22:11, glob <r...@g...com> wrote:

> Chodziłem ostatnio po różnych forach i doprawdy osłabły moje
> wymagania,a Ikselka w stosunku do większości debili prezentuje się
> całkiem nieźle,więc te wymagania są trochę wygórowane i jakieś takie
> niemoralne.

Najlepszy plonk, jaki otrzymałam - debil się dużo śmiać :-DDD

43. Data: 2009-05-09 20:24:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Najlepszy plonk, jaki otrzymałam - debil się dużo śmiać :-DDD
Iks przecież ja ciebie nie plonkuje i nie o tobie pisałem,żeś
debilna.Ale jest tyle debili w internecie,że jeśli ktoś ma do ciebie
jakieś wymagania,to trochę przesadza.

44. Data: 2009-05-09 20:29:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 22:24, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Iks przecież ja ciebie nie plonkuje i nie o tobie pisałem,żeś
> debilna.Ale jest tyle debili w internecie,że jeśli ktoś ma do ciebie

Zwisa mi to, kto i jakie ma wobec mnie wymagania - mam swoje wobec
siebie. A ktoś infantylny - niech się wyżywa w plonkowaniu mnie ile
wlezie, aby tylko nie oszaleć - skoro mu to pomaga, to niech nawet
opluje własny monitor, sądząc, że za/na nim siedzę :-D

45. Data: 2009-05-09 20:30:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:48, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Przy czym cały czas zapominasz, że się możesz mylić. Ile istnień tyle
> szczęśliwych żyć innych niż Twoje własne.

I dlatego tak bardzo chcesz/chcecie mnie zabić? Wy - szczęśliwcy?
:-PPP

46. Data: 2009-05-09 20:33:05

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> O to się tu apeluje od ponad roku. Ale nikt nie słucha :/

Nie "nikt" chyba, tylko "nie wszyscy". :)

> Tak :D

Może wystarczy kilka pasów na dupę?

michał

47. Data: 2009-05-09 20:34:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w:

> Ja się mogę przyłączyć, ale z ciężkim sercem, bo lubię sobie
> podyskutować z kimś, kto ma tak bardzo odmienne poglądy niż ja.

No to ze mną możesz śmiało!

michał

48. Data: 2009-05-09 20:35:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:50, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Biorąc pod uwagę Twoją aktywność w Usenecie, to jest to pole na którym
> się dość sowicie realizujesz, jak zostanie zlikwidowane,

TY mi je zlikwidujesz? - swoim plonkiem? Dobre, dobre. Ty na pewno
jesteś normalna? wierzysz w grupową/ludzką solidarność? Kochanie,
ludzie są solidarni tylko w obliczu wielkich zagrożeń, więc taka
solidarność, gdyby nawet tu zaistniała, baaaardzo by mi
pochlebiła :-)

> cóż będziesz
> robić wieczorami?

A co Tobie do moich wieczorów? - ale Ci powiem: będę robić dokładnie
to samo, co w moje południa.
Albo niczego nie będę robić - po prostu.
Czyni Ci to jakąś różnicę? - oj, chyba tak.
:-D

49. Data: 2009-05-09 20:37:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> O to się tu apeluje od ponad roku. Ale nikt nie słucha :/

> Tak :D

Plonkiem to się nie da. Za tępy.

Qra

50. Data: 2009-05-09 20:38:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 22:33, michał <6...@g...pl> wrote:

> Nie "nikt" chyba, tylko "nie wszyscy". :)

> Może wystarczy kilka pasów na dupę?

"Pasuj" sobie swoją podręczną... dupę. Ile wlezie. "Solidarnościowiec"
komuszy się znalazł.

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą