Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

81. Data: 2009-05-10 11:17:23

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Powiedz mi, bo nie mogę wyjść z podziwienia: co tobie w ogóle do
> Polski?
> Polska sobie świetnie daje rade bez takich jak ty, więc czego się
> martwisz? A może właśnie o to ci chodzi? to jest ten ból?

Tak rzeczywiście polska sobie daje radę,fobie do
wszystkiego,antysemityzm,homobobia,fobia do własnego ciała i i powoli
mamy naród wariatów,którzy krzyczą na wszystko z nienawiści i że
mogą,że szaleństwo to normalność.Buraczany zagon stworzyliści,pełen
nieszczepionych ujadających nienawiścią kundli.

A najbardziej widać to po tych oczkach rozlatanych na wszystkie
strony,bo zawsze z którejś przyjdzie cios,ale niewiadomo z krórej.
Pierdolniętą polskę stworzyliści i glorię w niedorozwoju.

82. Data: 2009-05-10 11:30:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Jasne: bo żaden Judym jeszcze niczego dobrego tak naprawdę nie zrobił
> - ot, mentalny_impotencik/wybrakowany_psychicznie/ogólnie_
niemogący,
> wymawiający się od kobiety/seksu/rozmnażania/normalności swoją
> pracowicie na tę ewentualność wydumaną pasją/ideą/powołaniem.
> Tylko człowiek mający biologiczną/trzewną styczność z życiem może coś
> do tego życia konstruktywnie wnieść.
--------------------------------
Oj niestety większość twórców kultury była wykolejeńcami,[to jednostki
tworzyły kulturę,bo masa nie jest twórcza ,więzi ją norma masy i
zdrowy jest bardziej zniewolony normami ,bo w masie funkcjonuje.
Zawsze twórcą coś dolegało,homo,szaleństwo,psychopatia[Newton],itd.
Bo to ludzie stwarzają normy i obraz świata,a czy twór twój jest
normalny jeśli konsekwencje to zatrzymanie w rozwoju.

> W rozszerzony. To ty prezentujesz i promujesz niemożność ogarnięcia
> życia w pełni i dawania sobie rady z ogromem WSZELKICH zadań
> życiowych, tłumacząc to celowym, uwznioślającym przez kalectwo,
> zrządzeniem natury...

> Nigdzie nie piszę o "nikim". Ja po prostu mam SWOJĄ pełną rację, nie
> musisz jej uznać, skoro natura Ci nie pozwala i stworzyła Ci takie

> ograniczenie...
Projekcja

83. Data: 2009-05-10 11:33:13

Temat: Re: Czy nie jest tak,?e terror ?ywych nakazuje zmar?ym grzecznie le?e? w trumienkach?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
i.googlegroups.com...

> "Artysta" ze spalonego teatru.
>
> A tu odpowied? na bole tworzenia. Taka ludowa.
>
> W lesie sobie, w lesie
> Ko?ysecke krzesie
> Dopiero jom struga
> Juz na innom mruga.
>
> I pomna?a ch?op?w, robotnik?w, artyst?w, ?o?nierzy. Bo te pasje ma zapisane
> w zdrowych genach...

To prześledz tych twórców i zobaczysz odszczepieńców.

84. Data: 2009-05-10 12:19:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
> [...]
wiadomościnews:081b0592-1b4d-43d0-a3a2-93df04ba0fc5@
q2g2000vbr.googlegroups.com...

> Zwierzęta.

Właśnie jesteście ludzkie zwierzęta[ludzkie -bo zwierzęta na takie dno
upadku moralnego sobie nie pozwalają]
A dlatego ,bo pienicie się do czegoś,czego nie rozumiecie;a mówiłem ze
zdziczałe buractwo,będzie atokowało ludzi kultury.A przecież
tłumaczyłem na czym ta wystawa może polegać=teraz rozumiesz dlaczego
burak rozumie tylko pałe?

85. Data: 2009-05-10 13:04:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 12:09, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Spłodzić jest łatwiej czasem niż donosić i urodzić

To temat poboczny. Oddalasz się od właściwego, chcesz go rozmyć.
Grupowa solidarność?

86. Data: 2009-05-10 13:04:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 12:04, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Pytam, bom ciekawa.

Skoro pytasz, to stawiaj znak zapytania - "inteligentni inaczej" biorą
zdanie z kropką na końcu za twierdzące :->

87. Data: 2009-05-10 13:05:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 14:19, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> zdziczałe buractwo,będzie atokowało ludzi kultury.A przecież
> tłumaczyłem na czym ta wystawa może polegać=teraz rozumiesz dlaczego

Znowu zaczynasz buraczane wykopki? - tylko na tej płaszczyźnie zdolny
jesteś argumentować?

88. Data: 2009-05-10 13:07:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 13:30, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> Bo to ludzie stwarzają normy i obraz świata,a czy twór twój jest
> normalny jeśli konsekwencje to zatrzymanie w rozwoju.

Skoro tylko ją masz na podorędziu jako argument ostateczny... to chyba
niekoniecznie.

89. Data: 2009-05-10 13:07:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 13:17, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> strony,bo zawsze z którejś przyjdzie cios,ale niewiadomo z krórej.
> Pierdolniętą polskę stworzyliści i glorię w niedorozwoju.

Bełkot.

90. Data: 2009-05-10 13:09:10

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 12:46, michał <6...@g...pl> wrote:

> No i widzisz, na co Ci przyszło? Nawet dziadek Cię okłada.
> Mogłabyś być daleko, a jesteś pod reką.

Pod tą samą, którą piszesz te swoje wydumane opowiadanka - marzenia
impotenta?
:->
Pozwalam ci pisac i tu.

Homoseksualiści są jak narkomani?