Re: Czy on myslal?

Data: 2020-07-04 06:20:44
Temat: Re: Czy on myslal?
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2020-07-04 06:09, Izaura wrote:

> str. 57,  Rozdzial 2 'Umysl'
> str. 91,  Rozdzial 3 'Psyche'
> str. 177, Rozdzial 4 'Umysl i Psyche' >> 'Myslenie'
>
> https://app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8e
ib

//i fragment przedmowy...

"Obszerną część książki stanowią zagadnienia związane z technologią
umysłu i psychiki, ponieważ to właśnie ich właściwości tworzą różnice
pomiędzy ludźmi. W celu wyjaśnienia przyczyn odmiennego funkcjonowania
tych czynników, konieczne się stało przedstawienie w dość szerokim
zakresie doktryny karmy, reinkarnacji i transmigracji. Bardzo istotną
rolę w zrozumieniu procesów energetycznych zachodzących w ciele odgrywa
wiedza na temat żywiołów i centrów energetycznych ciała (czakr) oraz
energii witalnych (pran). Dzięki niej Czytelnik otrzymuje odpowiedź na
pytanie, w jaki sposób funkcjonuje ciało materialne kierowane odgórnie
przez niematerialny umysł - innymi słowy, uzyskuje informację jak to się
dzieje, że ciało się rodzi, żyje i umiera - czyli poznaje ,,tajemnicę
życia" będącą nadal białą plamą (na honorze) oficjalnych nauk
akademickich."