Re: Czy przyjazn jest mozliwa

1. Data: 2000-09-10 13:22:46

Temat: Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak napisał(a) w wiadomości:
>Tamta nie jest przyjaciolka, ale on chyba jest lekko zmudzony tym
zwiazkiem. Z kole to
>co miedzy nami zawal przyjaznia, bo tak moze spokojnie dalej widywac sie ze
mna, niby
>przyjacielsko. Tak mi siewydaje.

No i mam wrazenie ze ci się dobrze wydaje.
Jest to zwykłe wygodnictwo.
Jeśli Ci to odpowiada to OK jeśli nie tro musisz cos zrobić bo się tylko
oszukujesz.
Zenek

1. Data: 2000-09-10 15:06:46

Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek <z...@y...com> napisał / wrote:

> [...]

co miedzy nami zawal przyjaznia, bo tak moze spokojnie dalej widywac sie ze mna, niby

przyjacielsko. Tak mi siewydaje. Ale jaki przyjaciel jezdzi po 170 km, zeby zobaczyc
swa przyjaciolke i przytula sie, itd. Dla mnie to dosc podejrzane i jakos nie wyglada

mi to na czysta przyjazn. A tak a propos, to moja najwieksza przyjazn mesko damska
byla
z gejem. kasia

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Jak sie pozbyc natreta?
z zawstydzeniem...
sposób na pedagoga