Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?

Data: 2013-04-08 12:53:57
Temat: Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> jeśli twoja pszyszlosc jest zdeterminowana i nie masz na nią
> pływu to połusz sie na torach, aby w popszek. albo
> lepszym testem bendzie skok z wierzofca na głufke

A skąd wiesz , że moja pszyszłość jest zdetermnowana na samobujstwo?
Lenię się pszed komputerem i do najbliższego wieżowca mam pewnie 2km.
Za daleko. Nie hce mi się.
Tory są, ale tak wiele, że na pewno trafię na ten nieużywany,
poza tym za zimno jest by się kłaść na ziemi. Też mi się nie hce.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)